Dagens 1/6

Mat

frukost
* 1½ dl kaffe [3 kcal]
* 1 msk lättmjölk [6 kcal]

mellanmål
* 2 dl vatten [0 kcal]

lunch
* 1 flaska mer [200 kcal]
* sveriges största baugette med kykling och curryröra(!) [??? kcal]
Euuuuuw!

mellanmål
* 1 flaska cola zero [1,5 kcal]
* vaniljbulle [??? kcal]

När jag vaknade imorse tänkte jag att detta skulle bli en bra dag. Ha! Först så ville min kompis att vi skulle äta ute och efter många om och men så vågade jag inte säga nej. She know stuff om man säger så. Sen när jag kom hem så hade min lillebror bakat, något han var mycket stolt och tryckte upp bullen i fejjan på mig. Yey! Så där satt man med familj och tvingades le. Åååh!

Och vad händer nu då? Jo mamma ropar där nere där vi ska äta någon fet kassler röra och hon vägrar tro på att jag ätit idag!! Skjut mig...


Måste ställa mig på vågen ikväll och se hur äckligt mycket jag har gått upp efter denna dag. Euuuuw.

Hon i mitten = jag?

Fan inte långt ifrån i alla fall.


Kommentarer
Postat av: d

det är typ jag på bilden där...

2010-06-03 @ 09:05:45
URL: http://daniellaskywalker.blogg.se/
Postat av: Alma

Hejsan!

Intressant läsning och inspirernade blogg!

Kika gärna in på min om du har lust :)

Ha en fin dag!

Kram

2010-09-10 @ 14:24:44
URL: http://almatranar.blogspot.com
Postat av: En tjej som än gång hade anorexi

Tycker synd om dig som tror att du är tjock fast du är supersmal. Gå till SCÄ, de hjälpte mig. Är fortfarande underviktig, men frisk i huvudet i alla fall.

2012-08-25 @ 19:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0