Hej hej världen

Har inte varit inne här på jätte länge. *ångest*
Har inte vetat vad jag ska skriva riktigt. Vet inte hur jag ska fortsätta heller.
Kör mitt egna lilla race tror jag, eller i alla fall tills nyår. Orkar inte bry mig mera för detta år direkt.
Så kanske inte kommer skriva här särskillt mycket, tänker dock inte ta bort bloggen för den ska jag ha kvar. Men vet inte ifall jag kommer skriva mer här. I så fall är det ifall jag kör vidare efter nyår.

Ha det bäst tjejer!
Hoppas ni alla blir smala, vackra och lyckliga!

Pussar & Kramar till er<3
//Ana my friend ~AMF~

3/11

Tryckte i mig en Risifrutti nyss. -.-''
Uuuuh så dåligt!

Men dagen idag:
Frukost: Inget
Lunch: Kaffe
Middag: 2 dl makaroner & 1 majssnitzel
Övrigt: Risifrutti >< (fuck)

Ska träna lite med hantlarna sen :)

Hoppas det går bra för er där ute! <3

Fel!

Gårdagens vikt gällde visst inte.
83,4 ska det vara, inte mycket skillnad men även den lilla kan vara trevlig ;D

God natt!

84,2

Okej, hade inte gått ner så mycket. Eller rättare sagt, det stod still. -.-''
Har gått relativt bra idag ändå :D
Dock bröt jag mot en regel, glömde bort att jag inte får dricka Kaffe Latte så självklart drack jag en sådan idag. Yay! Jag har världens bästa minne! -.-

Men iaf, dagen då.

Frukost: Kaffe
Fika: Kaffe Latte
Lunch: Kaffe
Middag: Liite pyttipanna

Om ni undrar varför så mycket kaffe så skulle jag och en kompis kolla vad som hände om man drack mycket kaffe ;D Haha, ont i magen var allt som hände ;P

Nu ska jag i alla fall ta och sova lite :)
God natt tjejer!

Update

Jag är helt jävla värdelös på att uppdater här ju!
Gaaah!
Men jag kommer nog bli en aning bättre nu när skolan börjar :)
Det enda possetiva med att höstlovet är slut, man kommer tillbaka till rutinerna igen. Men det är fan inte roligt att behöva gå till skolan. :( *suck*

En possetiv sak med är att jag tror att jag har gott ner i vikt :)
Vet inte ritkigt hur mycket och så eftersom jag vägde mig på fyllan och har inte vågat väga mig sen dess. Fast det är ju klart, det kan ju vara så att jag har gott upp i vikt igen. Skulle inte förvåna mig i så fall. *fuck fuck fuck*

Vill gå och väga mig nu egentligen, men vill ha morgonvikten!
Jaja, jag uppdaterar i morgon om jag har gått ner i vikt eller inte ;)

Ha det så bra nu tjejer!



RSS 2.0