Tack kära familj, för INGET!

Sitter och gråter just nu.
Jag kämpar och kämpar och kämpar, men vafan gör min familj då?
Jo drar ner mig i skiten igen!!
Jag hade köpt både Naturdiet Shake och en Allvéo choklad bar som jag kunde ha till middag (inte båda två då alltså, utan välja en av dom). Jag har tränat som en idiot. Failat har jag också gjort, men det var ju det som peppade mig idag. Men så kommer pappa hem med den där jävla äckligt feta "salladen". Det var ingen sallad, det var 100% fucking jävla ost och skinka!! Och en MASSA dressing på. Som tur var hade jag tagit två sånna där Allévo Fiber+ som gör att man känner sig lite mätt, så jag skyllde på det och åt inte så mycket. MEN ÄNDÅ!
Jag kämpar och kämpar men familjen sätter bara en kniv i ryggen på mig och drar ner mig igen.
Jag är faan snart uppe i 2000 kalorier idag!!
Jag gråter som jag samtidigt är så jävla förbannad så jag kan gå i tusenbitar!

JÄVLA FUCKING ÄCKLIGA FETA FETTO!!!

KAN NI FATTA DET JÄVLA FAMILJ ATT JAG ÄR ETT FETTO SOM INTE VILL HA ERAN JÄVLA FETA MAT!??

Jag kommer dö av fetma!

Men vafan är det här!?
När jag väl tänker ta tag i allt igen så kommer familjen och förstör precis allt!!
Gaah! Jag dör!
Ännu en dag med en massa onyttigt ju,
och imorgon blir det marknad = fet marknadsmat & marknadsgodis.

Verkligen, skjut mig nu!!!

Nu ska jag i alla fall försöka städa lite (bli av med några kalorier i alla fall) och sen ska jag försöka komma på hur jag ska kunna träna lite.
Stay strong och hoppas det funkar bättre för er där ute :/ <3




Skjut mig

Strax efter att jag skrivit inlägget Sockersug, gissa vad som hände då.
Nej inte hets, men mamma kom hem. Och hon hade köpt hem mat från Mcdonalds.
:(

*snyft*

Fuck fuck fuck!!

Så idag blev det såhär:

IN: 1035 (FYFAN!!)
UT: 263

Summa: 1035 - 263 = 772

Fucking jävla skit!!!
Skjut mig.

Sockersug

Jag dööööör!!
Jag är så sötsugen så jag får damp!
Hatar kvällarna, usch usch usch!

Jag vet inte hur jag ska göra :/
Och så har man en massa godis, glass och kakor som frestar. :(
Än har jag inte fallit för frestelsen, men hur ska jag klara hela kvällen utan att hetsa?
Vill inte förstöra nu när jag börjar gå ner i vikt igen.
Help?

Snart nagelack igen :)

Vågen stog på 84,0 i morse! :D
Fast det är ju bara morgonvikt, i know. Men ändå.

85 - Jag får använda mitt svarta nagelack igen

83 - Min favorit parfym får användas igen

80 - Då kommer jag äntligen få använda mitt doftljus och mina doftrökelse igen.

Jag får ju egentligen inte använda nagelacket än, det vore ju lite fusk nu när det är morgonvikt.
Måste väga mig sen mitt på dagen. Men det närmar sig ju :)

Stay strong! <3


Fan till mig, fan till livet

Fan vad allt är så jävla fel!
Jag vill bara gråta, men det går inte.
Det är som om dom har frusit fast inom mig.

Jag har kämpat för att slippa må såhär igen, men nu är jag tillbaka på ruta ett igen.
Men på ett sätt känns det skönt. Jag känner mig hel igen.
Innan, när jag var "frisk" igen och "lycklig", så kände jag mig inte hel. Något fattades, men nu är jag hel.
Utan min depresion så är jag inte hel, den är en bit av mig. En del av Amf. Den behövs för att jag ska överleva.
Trotts att den får mig att försöka ta självmord, så kan jag inte leva utan den heller.
Hat/kärlek.

Fuck fuck fuck!

Om J får reda på något, då vet jag inte vad som kommer hända.
Hon kommer bli så grymt sjukt besviken i alla fall.
Om mamma får reda på något, då blir det säkert BUP igen.
Fuck bup!
Jag ska inte tillbaka dit igen!

Fan fan fan!

Usch vilken hemsk dag.
:(
Det var ju tänkt att idag skulle det bli en nystart och jag var superpepp,
men vad händer då?
Jo man blir bortbjuden.
Och det ska vara smörgåstårta, kakor, godis och gud vet vad.
Åååh!
Försökte verkligen att äta så lite som möjligt, men problemet är ju bara att det ska ätas HELA tiden jue.
*snyft*
Jag som tänkte vara så duktig, men istället så känner jag mig helt värdelös.
:(
Usch usch usch!
Inte ens lönt att försöka räkna kalorierna, jag vet redan att dom kommer vara många, plus jag vet inte ens allt jag har fått i mig så.

Hur har eran dag varit då?

Fuck you mensvärk

Usch vad jag hatar detta :(
Har världens mensvärk.
Och inte någon vanlig mensvärk man kan gå bort, eller där en ipren eller två hjälper.
Nejdå, en riktig jävla mensvärk!
Har alltid haft problem med mensen så jag har fått receptbelagda tabletter för mensvärken, men det är bara det att det knappast hjälper idag (eller igår för den delen). Typ en timme efter man har tagit den så börjar det göra ont igen. Och man får max ta två om dagen. Vågar inte chansa att ta fler. Försökte ta självmord för typ ett halvår sedan, och då tänkte jag ta typ tio av mina tabletter. Men min kompis syrra sa att det fick jag absolut inte göra eftersom om jag bara tog fyra så kunde jag dö utav detta (hon blev lite chokad och försa sig liksom). Så jag vet ju att dom är ganksa starka, så jag vågar inte ta mer än två per dag.
Men det är nog nästan värt att ta dom fyra just nu med tanke på hur jäkla ont det gör. :(
Usch, jag hatar verkligen mensen!!
Finns verkligen inget värre.
Just nu har jag bara lust att sova bort dagen så man slipper ha ont.
:(

Ny start - Det jag kanske behöver?

Ny start!
Allt är raderat i Formfixaren så jag kan börja om totalt igen.
Nya mål har jag också satt upp!


85 - Jag får använda mitt svarta nagelack igen

83 - Min favorit parfym får användas igen

80 - Då kommer jag äntligen få använda mitt doftljus och mina doftrökelse igen.


Och sen har jag inte kommit på mer.

:P

Men det lär väll ta ett tag innan jag kommer till 80 (snyft!!) så jag hinner väll tänka ut något.

Antar att jag måste ta och sova en stund nu.
Ska antagligen till stan med lillasyster i morgon så,
men ha det bra! :)

Puss till er vackra! <3



10 frågor

Kan inte sova.
Deppig.
Har en miljon bloggar att läsa.
Orkar inte titta.

:(

Men som tidsfördriv sitter jag just nu och kommer på frågor till er.
Frågestund för er! :D (som vill svara^^ och om det är någon fråga du inte vill svara på, hoppa bara över den)

10 Frågor!

1. Har du blogg?
2. Länk?
3. Längd, vikt, målvikt?
4. Ser du dig själv som ÄS eller pro-ana?
5. Vad är bäst som thinspo? (bild, speciell bild, video, etc)
6. Bra peppmusik och/eller träningsmusik
7. När blev du ÄS/pro-ana?
8. Vet någon i din närhet om din lilla "hemlighet"?
9. Är du medlem på någon Ana sida? Vilken?
10. Ditt bästa tips



Mina svar till samma frågor:
1. Ja du läser den just nu så ;)
2. Behövs väll knappast när du ändå är här
3. 168, 86, 50-55
4. Inget direkt, men mera pro-ana i så fall. Tycker verkligen inte att jag har en sjukdom i alla fall.
5. "Real girl thinspo"-bilder och thinspo videos på youtube.
6. Hmm... Träning vet jag inte alls, men pepplåt är ju då One more av Superchick
7. Jag har inget precis, "Då blev/bestämde jag mig!", men någon gång i vintras kanske?
8. Nja, jag har ju två-tre kompisar som vet att jag inte åt innan. Men nu vet jag inte riktigt. Dom har väll sina aningar kanske.
9. Ja en, men jag kommer inte ihåg namnet just nu och jag är för lat för att kolla upp det ;) xD
10. Hmm... Drick en jäkla massa vatten (!) och ha en thinspo bild/video att titta på när man blir hungrig (typ i mobilen kanske?) eller en reverse thinspo video där man typ ser en massa äcklig mat eller fett eller något sådant. Då är man inte särskillt sugen på mat längre.



God natt! <3

Ingen paus

Jag blir bara sämre under pausen ju. Detta funkar inte.
Pausen måste sluta!
Då blir det en massa tränig, kalorierna ska räknas igen och matintaget ska bli minimalt!
Sen får jag må dåligt i så fall, men jag kan inte må sämre än vad jag gör just nu så.

Usch jag vet inte ens vad jag ska skriva.
Men tillbaka är jag i alla fall :)

Wii

Fick reda på idag att min lillebror ska få Wii i födelsedagspresent btw.^^
Då ska jag minsan köpa Wii-fit, eller vad det nu heter. Visst, man kanske inte bränner extremt supermycket, men det är ju alltid något. Eller hur? :)

Förvirrad

Mensvärk.
Jävla fucking mensvärk.
Hoppas att det är därför jag har gått upp,
för att jag skulle få mensen.
Tror inte det, men hoppas.

Har inte bestämt mig helt ännu hur jag ska göra med mig paus.
Idag har jag skippat att räkna kalorierna helt.
Hatade det, men behövde ta en paus från pressen lite.

Usch jag vet verkligen inte hur jag ska göra.
Jag kommer ju gå upp i vikt ifall jag inte gör något åt det, och då kan jag ju inte ha en "paus".
Men samtidigt behöver jag all styrka till när jag ska börja den nya skolan.
Åååh!
Jag önskar att någon bara kunde svara på mina frågor.
Eller allra helst önskar jag att någon kunde trolla så jag blev smal och vacker.

Hoppas det går bra för er där ute<3

Paus för mig

Jag  har tänkt mycket den sista veckan, eller mer än så egentligen, men speciellt denna sista veckan.
Jag har haft en massa tankar i huvudet.
Lögnerna har bara spunnit på och tankarna har blivit ännu flera och därför har jag kommit fram till en sak.
Jag tänker ta en paus ett tag.
Jag kommer antagligen inte skriva särkillt mycket på denna bloggen och kommer, tyvärr, inte läsa era bloggar häller på ett tag.
Jag behöver bara lite andrum och få komma tillbaka till ett lugn igen.
Min depresion har sakta börjat komma tillbaka och det är något jag verkligen inte vill, så därför måste jag få bli av med pressen ett tag.

Denna pausen kommer vara fram tills skolan börjar (ca 2-3 veckor eller nått). Jag kanske ångrar mig och känner för att upphäva pausen tidigare, men det vet jag ju inte nu om det kommer bli så.

Jag önskar er verkligen lycka till nu och hoppas att ni ska lyckas med era mål!
Ha det bra tjejer och stay strong!
Kram
Amf

Snälla förklara för mig

Kan någon förklara för mig varför man blir så himla sugen och hungrig på kvällarna för?
Grymt störigt!

Pepplåten

Märkte ju som sagt att jag glömt skriva vad låten heter som jag la ut för några dagar sen.
(Inlägget Pepplåt^^)
Låten heter One more och är gjord av Superchick.
Ifall det skulle vara någon mer som undrar.
:)


Allt brister och tårar kommer

Någon mer som har problem med bloggen just nu eller?
Jag har extremt mycket problem med den i alla fall.
Men det var inte det jag hade tänkt skriva så jag ska komma till saken.

Jag, Amf, är världens jävla failbarn!!
Åååh!
Stälde mig på vågen idag och då brast allt.
Kunde inte hindra tårarna.
Jag kan nog faan inte göra så mycket mera fel längre.

Idag:
IN: 675 kcal
UT: 840 kcal

Klarade ju inte ens utmaningen.
Jävla fail.

O fyfan!

Sökte runt lite på youtube efter thinspo och hittade det här.
Detta ska jag verkligen titta på nästa gång jag känner mig hungrig.
USCH!!


Prima ballerina


Fucked up knä

Halvt klar nu.

IN: 211 kcal
UT: 520 kcal

Bara 500 kalroier kvar, sen har jag tränat klart. :)
Och förhoppningsvis så ska jag antagligen inte äta så mycket mera idag så detta kommer ju bli superbra! :D
Men det är ett problem bara. Innan idag när jag skulle cykla från affären så stälde jag mig konsitgt på cykeln och knät knakade till, HÖGT!
Kunde knappt böja benet (fatta att det var svårt att cykla hem då!) och det ömmade så fort jag bara petade på det. Det känns lite som när jag fick knät ur led en gång, samma tryck och allt. Så jag tror att jag lyckades få benet ur led men knäckte tillbaka det på en gång, för det sitter på platts i alla fall. Men ont gör det.
*suck*
Blir nog inga mer knöböj för mig i alla fall.
Men 1000 kalorier ska jag bli av med! Det blir att träna överkroppen mera helt enkelt.

Hur går det för er tjejer då? :)


Perhaps I will not be famous like you, but I will be pretty



1000 kalorier

Wow, lyckades ju faktiskt stiga upp idag.
Inte vid 8 som jag tänkt, men 9, halv 10 någon gån i alla fall.
Än så länge har jag inte ätit i alla fall, och tänker inte göra det förens det är dags för middag.
Och en massa träning måste det bli!
Ska ju träna bort 1000kcal idag så.
Ska bara klä på mig sen ska jag cykla till affären, och sedan träna en massa.
Någon mer som ska bränna bort 1000 kcal idag??


Jävla våg ska döö!!

Mamma får bli sur när hon ser köket.
Orkar bara inte bry mig just nu.
Vill bara sova.

Ställde mig på vågen nyss.
FUCK FUCK FUCK!!
Skjut mig gärna nu.

Pepplåt^^

Blir någon annan pepp av denna låten eller?
Jag blir det i alla fall. :)
Ska absolut använda den i en thinspo video^^
Om jag orkar så ska jag fixa en video redan ikväll.




Lite halvtönitig låt kanske, ja, men peppande tycker ja. Om man tänker på samma sätt som jag gör med texten :)

it feels like i have lost this fight
they think that i am staying down
but i'm not giving up tonight
tonight the wall is coming down
i am stronger then my fears
this mountain that i climb
got 100 steps to go
tonight i'll make it 99

one more go one more yeah yeah
don't stop now go one more yeah yeah
one more go one more yeah yeah

i have everthing to lose
but i'm not getting up to fight
i might get use to giving up
so i'm showing up tonight
i am my own enemy
the battle fought within my mind
i can over come step one
tonight i'll get to 99

Jag ska klara det här!

Kalorierna idag

Räknade precis kalorierna.

IN: ca(!) 585 UT: 360

Inte superdåligt.
Fast nu sitter jag ju och dricker cider.
Vet inte alls hur mycket kalorier det är i dom, men det skiter jag i just nu.
Bara jag får bli full och glömma allt för en stund så blir jag glad.

Förbannad på er oförstående

Jag vill bara gråta.
Att folk inte kan fatta ibland.

En tjej skickade denna länken till mig för ett tag sen, men har bara inte riktigt orkat läsa igenom det.
http://linneah.devote.se/blogs/1023240/anorexi-och-feta-moedller.htm
Inte förens nu när jag såg att hon skickat till flera.
Och jag blir fan nästan sårad.

"DU är född som du är och DU ska se ut som du gör..."
Det gör ont att läsa just den biten.

"DU ska se ut som du gör..."
Jasså? Ett äckligt stort fläskberg?
Fyfan, nej tack!
Hur fan kan allt folk skriva sånt?

Bara för att ni tycker att ni är så jävla vackra och ni älskar er själva,
ger det er rätten att skriva så då eller?
Ger det er rätten då att tycka att det VI gör är fel?
Vi kankse inte tycker vi är vackra!
Bara för att ni har självförtroende och älskar er sjävla så har inte alla det.

Det går inte skriva "Anorexia är en sjukdom, inte en livsstil, du är sjuk, sök hjälp".
Det avgör väll förfan inte du?
Jag är så trött på alla er som tror att ni vet allt.
Ni som tror att ni känner mig.
Ni som tror att det går bara att säga några få ord och så kommer hela världen att bli bra.

Ni är faan allt för blonda och blåögda.



Jag har inget emot blont hår och blåa ögon! Är själv blåögd och blond från början, jag syftar bara på "ordspråket" eller vad man ska säga.

Jag behöver träna!

Har inget att skriva idag.
Inte mer än att jag just nu hatar mig själv så extremt grymmt mycket och att jag ska ta tag och läsa allas bloggar nu.

Åååh vad jag vill till gymmet just nu!

Fail, like always

Hej alla vackra människor.
Jag har failat igen.
Skulle ju äta pyttelite mat med lillebror. Spaghetti och köttfärsås, finns det något godare eller?
*suck*
Fail, fail, fail!
Började hetsa istället för att ta det lungt och äta lite.
Blev så förbannad på mig själv så jag gick direkt till toan och spydde (kan ju göra det nu när bara lillebror är hemma).
Nu känns magen helt konstig och halsen gör ont.
Yay för mig, mitt misslyckande freak.

Nu ska jag i alla fall ta lite te och försöka lugna både halsen och magen.
Ha det bra och gör inte som jag! <33

En massa te på inköpslistan

Usch vilket litet failbarn jag är.
Mår så illa! :(

Men var och handlade idag.
Är ensam hemma med lillebror så då har man äntligen lite fria händer.
Idag var vi o handlade i alla fall. Och jag, världens bästa storasyster, har låtit han bestämma middagarna. Tänkte att när jag kommer äta ytterst lite (försöka i alla fall) så kunde ju faktiskt han få bestämma. :)
Till mig köpte jag varmakoppen och te.
Det blev Räksoppa och Minestronesoppa.


Räksoppan var helt okej faktiskt. 110 kcal per påse, är det mycket eller lite för varma koppen egentligen?

Sen när det kom till teet så såg jag att det var extrapris på några sorter så jag tänkta att det inte gjorde så mycket att köpa några extra. Tre sorter blev det sen.
Nyponte, Indian Spice och Blue Fruit.
Hoppas dom är goda nu för detta är vad jag ska i stort sätt leva på ett tag fram över. :)

Annars har jag ju alltid "Chai Latte" teet.

Känslor som vill ut

Jag bara undrar om det är jag som har det jobbigt med känslorna när man inte äter "som man ska".
Jag bråkar med syskonen exakt hela tiden och är allmänt agressiv mot resten utav familjen.
Sen så är jag helt slut i huvudet.
Asså ibland har jag bara lust att gå till min bästa kompis och gråta ut.

"Usch jag orkar inte med den här pressen. Jag vill gå ner i vikt men det tär på mig. Jag är ett vrak. Jag försöker att inte äta men jag bara gör fel och hetsar hela tiden, jag klarar inget! Jag är värdelös!"

Men sen så kommer ju lyckan också. Lyckan när man ställer sig på vågen och den visar minus. Men när den inte visar minus utan står still, eller ännu värre, går uppåt så blir jag som ett vrak. Känns som om jag kämpar i onödan. Känns som om jag är totalt värdelös och klarar inget alls.

Ibland önskar jag mest av allt i hela världen att min bästis ska gå igenom det jag gör just nu, så vi kunde finnas där för varandra. Jag har ju såklart ni underbara tjejer här och ni betyder så otroligt mycket för mig. Tro inget annat! <3
Men ibland skulle jag bara villja sitta med min bästis i samma rum rum och bara få stöd av henne med detta. Men självklart vet hon inte ens något. Och kommer inte få göra heller, men ibland när jag har mina dåliga dagar, så är jag så otroligt frestad av att säga nått. Dumma mig.

Du har 40 nya inlägg att läsa

Bara en fråga,
är det bara jag som möts av det här dagligen på bloglovin, eller finns det fler?
Haha!
Jag tror jag följer för många bloggar just nu.

Ny energi

*Suck*
Stälde mig på vågen och såg att jag gått upp nästan ett helt kilo (0.9 kg).
Usch!
Imorgon måste jag handla och då blir det att ta cykeln. Sen blir det pilates, armhävningar och sit-ups. Ska söka lite på intenet också om övningar som man kan göra hemma. :)
Så imorgon ska det minsan bli träning!
Och sen så är man (nästan) ensam hemma i fyra dagar! :D
Så nu får jag lite mera fria händer, så det blir en massa te och varmakoppen (ska bara köpa varmakoppen först ;)) och liiite mat.
Och så ska jag vara duktig med och städa en massa så bränner man kalorier + huset blir frächt och fint! :D
Jag vet inte vart jag har fått denna energi från eller varför jag är så glad. För typ 15 minuter sen så var jag jättte trött och helt depp. Men det känns skönt att äntligen få vara lite glad och pepp igen!!

Nu ska jag bädda sängen sängen och bäddar ner mig i den med datorn.
Ska sitta och leta lite thinspo och kanske göra en thinspovideo (om jag orkar ivkäll:P)

God natt till alla er söta där ute! :* <3

Me tomorrow...

 <-- Jag när jag vaknar imorgon efter allt äckel!

"Fridag"

Idag tänker jag inte ens försöka att räkna kalorierna.
En massa äcklig fet mat står på menyn. Och sen ska man på bio också.
Jag vet vilken super ångest jag kommer få om jag räknar efter hur många kalorier jag har ätit,
så för att slippa allt det så skiter jag i att räkna. Börjar på ny kula i morgon sen igen.
Om det är uppbehåll ska jag försöka att komma ut och cykla en stund och så ska jag köra lite pilates på rummet.
Har ingen vidare lust att gå på bio, men bättre det än att sitta hemma och deppa i alla fall.

Hoppas ni har det bra och sköter er bättre än mig!
Puss! <3
Stay strong!

Äckel

Ska väga mig idag.
Så är det bara.
Efter allt äckel jag har ätit så har jag la gått upp en massa och väger säkert 100 kilo nu.
Har jag gått upp igen då tar jag faan fram rakbladen!
Då är det kört!
Jag förtjänar inte bättre.

Sitter just nu och chattar med världens underbaraste tjejer. <33
Tack för ni finns!

Ångest

Kalorimässigt behöver jag egentligen inte ha det.
Jag har ätit ca 360 kcal.
Min max gräns går vid 800 per dag,
men vill egentligen inte äta mer än 500 per dag.
(Varför jag har en så hög maxgräns orkar jag inte ens förklara just nu.)
Och jag tänker inte äta mer idag (eller jag hoppas ju att jag inte ska behöva äta mer i alla fall).
Men lite mer kalorier kommer jag nog att få i mig i alla fall.
Te och Cola Zero kommer jag säkert dricka underkvällen då jag blir sötsugen.

Men nu hinner jag inte skriva mera.
Måste dra.
Men vi hörs ju ikväll :) Jag hinner nog visserligen inte gå in tills 9, men 10 kanske^^
Bye! :*

Bio-tips! Hjälp!!

Jag ska på bio i morgon är det bestämt nu och jag behöver verkligen hjälp nu!
När vi ska på bio ska det alltid vara godis, hur faan ska jag göra??
Och om jag får en godispåse uppkörd i nyllet så kommer jag knappas kunna säga nej. :(
I morgon kommer det vara ett helvete. Jag kommer bli itvingad mat innan bion och sen bli itvingad godis. Snyft :'(

Fast nu har jag ju ändå min chans! Alla börjar bli lite misstänksamma, så om jag går på bion och äter godis, kanske dom inte misstänker nått?? Då kanske det är bättre att offra sig lite? Eller?

Guud jag vet verkligen inte hur eller vad jag ska göra.

En ny dag = En ny chans

Idag får jag ta nya tag!
Igår blev det helt depp och så, men idag får jag helt enkelt börja om från början.
Något har jag lärt mig efter alla dessa år med psykologer och bup, en ny dag = en ny chans.

Kan förövrigt säga att jag inte kommer att gå till bup, eller någon annan psykolog, för jag har blivit friskförklarad. Jag låtsades helt enkelt att allt var superbra och att jag var såååå lycklig och på något sätt gick dom på det. Men det var tur det för att dom började gå in mer och mer på maten och hade jag inte blivit av med dom så vet jag inte riktigt vad som hade hänt.

Aja, det var en liten avstickare. Än idag har det sett ut såhär:
Frukost: -
Lunch: En kopp te m. mjölk och sötningsmedel. (20 kcal)
Övrigt: En liten bit mörk choklad (28 kcal) - usch jag vet, men det var svårt att säga nej :( ÅNGEST!

Sen ikväll blir det tacos. Det som är så gott. :/ Det är inte bra med mat som är gott ju, då vill man alltid ha för mycket.
Men tacos är ju mest grönsaker, så jag får väll ta extra mycket av det då. :)
Det löser sig nog i alla fall.

Men nu ska jag dricka upp mitt te och ni får ha det så bra!
Puss till er hetingar där ute :*

Off

Sorry tjejer att jag var så off idag, men jag bara pallade inte.
Blivit itvingad en massa mat, hetsat, försökt att få alla mina lögner att gå ihopp och, ja jag bara orkar inte.
Är på gränsen till att både skära mig och gå och spy.
Tårarna kommer snart med.

Faan jag bara orkar inte.

Inget samtal ikväll

Kan berätta för er att jag inte kommer vara med i kvällens samtal.
Jag måste städa det sista, duscha och sova!
Jag är så grymmt trött!
Men om jag har tid så loggar jag så klart in, men bara så ni är förberädda på det.

Älskar er anasystrar! <3


1 sak på kroppen jag är lite nöjd med

Det absolut enda jag är liiite stolt över på min kropp just nu:



Äntligen börja dom synas lite.
Det är det ända jag har märkt skillnad på min kropp ännu,
att nyckelbenen har börjat komma fram lite.
Men jag vill ju ha mer resultat!
Lite mer resultat borde det ju har blivit efter -20 kilo!!
Okej, liiiiiiiiiiite smalare i ansiktet kanske jag har blivit och kläderna sitter lite lösare,
men jag vill ha mer resultat, NU!
Fast det är klart, jag har inte mätt mig, bara tittat på vågen.
Så ikväll ska jag mäta runt hela kroppen och skriva upp!
Så ser man lite mera resultat kanske.



När jag ändå har det i huvudet, ge förslag på goda te-sorter, varmakoppen och liknande.
Ska åka och handla nån gång i veckan så.
Och säg inte grönt te, för det tycker jag inte om. Haha :P

Jag kommer aldrig bli smal :(

Idag har varit en hemsk dag.
Hela tiden är jag påvägs att svimma och kroppen är helt seg. Har knappt klarat av att gå upp och ner i trappan, jag är helt svag och alla leder gör ont. Usch. :(
Tur egentligen att jag inte kunde åka till gymmet idag, för då hade jag nog legat i en hög avsvimmad på golvet i gymmet.

Men jag var duktig i alla fall! Inte en enda kalori fick jag i mig förutom den där Cola Zero som jag drack tidigare idag. Men sen var det middag. :'(
Ingen orkade göra mat så då bestämde sig föräldrarna att dom skulle köpa snabbmat.
NEJ NEJ NEJ!
Jag gråter över mig själv!
Över vad jag fick i mig.
Hetsade gjorde jag ju med.

Fyfan vad jag är dålig!
Hatar mig själv!
Jag åt potatismos med köttbullar och lingon.
Jag är så mätt så det känns som om jag ska spricka.
VARFÖR HETSADE JAG???


Just nu vill jag bara spy,

men som vanligt kan jag inte det pga de tunna väggarna.

Jag kommer aldrig bli smal. :(


Hunger

Hungern är som ett hål i magen just nu.
Magen ryter åt mig, den vill ha mat men inte jag.
Den får ryta så mycket den vill men hungern har blivit min vän.
Min bästa vän.
H*n ska hjälpa mig bli smal och då får magen ryta så mycket den vill.
Den kommer inte få någon äcklig mat!

My day, so far

Idag ska jag försöka att äta minsta möjliga.
Tyvärr så kan jag ju inte fasta med er andra tjejer som ska det eftersom jag har, som sagt, föräldrar med koll.
Men jag ska försöka äta minsta möjliga så blir det nästan som om jag vore med. :P

Snart ska jag städa hela nedervåningen med familjen. USCH! Hatar att, men jag får tänkta positivt. Man bränner ju endel kalorier. :)
Ska städa mitt rum också senare idag. Inte för att det är speciellt stökigt, men det bränner ju kalorier och sen så tappar jag så grymt mycket hår så det är hår överallt på golvet! Och jag har ljust golv och svart hår. Det syns väl kan jag lova och alla spår måste jag dölja så det är bara att dammsuga varannan dag. Som tur är har jag en kanin på rummet så jag kan skylla på att han skvätter ut spån så jag måste damsuga.

Känner mig lite halvt onyttig just nu bara för att jag dricker en Coca-Cola Zero. Vi kom ju fram till att sötningsmedlet omvandlas till fett och det vill man ju inte. Men just nu behövde jag något för att fylla magen med och mitt sista te drack jag upp igår natt. :( Tänkte att en Cola Zero kanske inte skadar så mycket. Eller?
Måste väll ändå vara  bättre än att sitta och trycka i mig mat med en massa onödigt fett och kolhydrater i?

Aja, detta inlägg har vandrat iväg lite så det är nog dags att avsluta det.
Syns kanske vid 9 ikväll igen :* <3

Ha det bra & stay strong!

Thinspo video

Rotat runt lite på youtube. :)

Är du hungrig?
Titta på denna så lär du inte vara det så länge till:
(väldens bästa band som sjunger också, Evanescence)


Denna videon tycker jag var ännu bättre. Får en att tänka lite på vad man äter liksom.


Och så lite vanligt thinspo. Älskar musiken i denna med! I told another lie (Courage hette den visst egentligen, men det verkar som om det går att söka på både och) av Superchick.

- 1 kilo! :)

Fyfan vilket samtal.
Älskar er tjejer. <33

Kollade vikten idag.
Bytte batterin och gissa vad,
batterina var dåliga så jag vägde inte 84 :'(
85 stog vågen på istället.
Fast liiiite positivt är det ju i alla fall.
Minus ett kilo i alla fall (inte två som jag trodde igår, men det ska väll gå och fixa det med;)) alltid något.
Fem kilo kvar, sen får jag äntligen använda mitt svarta nagelack! :D
Måst bli innan skolan börjar! Nu måste jag verkligen kämpa.

Föresten, jag funderar på att ta lite bilder från internet och sedan göra thinspo videos och lägga ut på youtube. Jag tycker videos funkar bättre än filmer, någon mer som håller med?
Men jag har bara en fråga, någon som i så fall skulle vilja ha med någon speciell bild eller musik? För i så fall kan jag fixa det.

Tillsammans ska vi bli vackra! :*

Peppad igen

Äntligen börjar mamma jobba igen.
Eller äntligen, det känns så hemskt att säga så. Jag menar hon har ju förtjänat semester precis som alla andra, men det är skönt ändå. Då äntligen kan jag äta mer som jag vill. Inte höra hela tiden gnäll och inte hela tiden behöva äta. Visserligen är pappa hemma fortfarande, men han håller inte koll för fem öre så lite friare blir det.
Det betyder inte att jag inte kommer sluta faila, jag menar det är ju fortfarande inga vettiga rutiner. Men, det kommer bli lättare att få göra som jag vill och förhoppningsvis inte så mycket fel då. :)

Och sen har jag bestämt lite nytt för mig. Mina förra regler blev inte så bra, då det hela tiden är en massa annat som kommer i vägen och då får jag bara ångest när jag inte följt reglerna. Så nu ska jag göra som jag vill med träningen och maten, men jag ska ta bort vissa saker och får inte använda dom förens jag gått ner ett antal kilo.

80 kilo: Jag får använda mitt svarta nagelack.
75 kilo: Jag får använda mitt doftljus och mina rökelser igen.

Sen har jag inte kommit på mer, haha.
Men jag vill väga 80 nu! Jag vill ha mitt svarta nagelack igen jue :(
Fast det är ju bra pepp i alla fall, eftersom jag verkligen vill ha det!

Puss & kram tjejer.
Tillsammans ska vi lyckas! :*

Wow, jag överlevde natten ;O

Ja än lever jag, och det känns lite bättre idag efter att man har fått skriva av sig lite.
Har sovit bort halva dagen bara för att jag knappt sov något inatt, men det känns som om jag faktiskt kunde få unna mig det när jag var i ett sådant hål. Jag kan berätta att jag hetsade inte igår eller spydde trotts allt :D
Jag rabblade i huvudet typ,
"Stay strong, stay strong, stay strong."
"Jag vill bli smal, jag vill bli vacker, jag vill bli smal."
"Starving hurts, but it works!"

om och om igen.
Tillslut somnade jag av ren utmattning.

Ska väga mig idag med. Det känns verkligen som om jag antingen sett fel på vågen eller att batterierna snart var slut (den får lite damp när batterierna nästan är slut helt enkelt). Skulle vilja träna idag men vet inte hur. Gymmet har sommar tider, *suck*, och mina knän gör så himla ont så jag har ingen lust att ut och gå eller cykla. Så jag har inte en aning om hur eller vad jag ska göra. Ni får gärna komma med tips. :)

Nu ska jag gå ner och se vad som händer där nere.
Puss till er alla sötisar där ute! :*





Okej, hon är ju inte sådar supersmal, så det är ju inte direkt något thinspo kanske,  men jag bara älskar hennes kropp. :D
Hon är liksom naturligt het. Om ni fattar vad jag menar xD
Älskar ju henne som skådespelerska också så det kan ju bero på det.
Och för er som inte vet vem det är, Michelle Rodriguez heter hon. Och alla Resident Evil fans där ute måste väll känna igen henne?

Jävla värdelösa fetto = jag

Nyss var humöret på topp.
Allt var bra, kände mig pepp och glad efter samtalet. Men allt sket sig.
Pratade med en kille som jag börjar tycka om lite och självklart gick jag lite för fort fram och nu kommer han säkert aldrig vilja prata med mig igen.
Jävla äckliga jag som inte klarar av något.
Jag hatar mig själv.
Kollade på vågen med.
Den stog på 84 (jag vet, jävla äckliga fetto).
Minsta någonsin, men jag tror vågen är trasig.
Känner mig inte pepp alls.
Har en jävla choklad kaka i kylskåpet som väntar på mig också. Är så jävla nära på att hetsa, men har sagt till mig själv att gör jag det så ska jag fan skära upp hela armen. Så jag skulle bara våga!
Jag vill bara supa skallen i bitar och däcka någonstans!
Fyfan.
Vill bara gå och spy.
Har egentligen inget att spy upp.
Allt har redan gått igenom magen för ett bra tag sen.
Men vill spy för att jag inte är värd bättre.
Är inte värd något.
Enda anledningen till att jag inte går och spyr är för att mamma ligger nere på soffan och vi har väggar tunna som papper så hon skulle höra och undra vafan jag gjorde inne på toan.

Fyfan vad allt är fel!
Fyfan vad jag är fel!
Hatar mig själv!

<3

Fyfan vilken bra kväll!
Behövde verkligen det!
Tack tjejer, älskar er, ni är guld värda!<3
Måste vi göra om :)

(ni vet vilka jag menar ;))

Peptalk, rätt adress denna gång

Peptalk om 5 minuter.
Men ni är välkommna när som hellst.
:)
Det är bara att adda.

OBS! Skrev fel msnadress förra gången, sorry :/

[email protected] : Min msn
[email protected] : Emelies msn

Tänk på vad du äter!

 


Annars kan det sluta illa!




Skola snart!

Åh vad jag längtar till skolan!
Inte att jag vill börja skolan igen (speciellt inte när man ska börja ettan en gång till!), men jag vill ha rutiner!
Då har man en rutin när man ska vakna, när man ska gå till skolan, när man ska komma hem, när man ska sova osv. Och då är man ifrån familjen så mycket också så dom har ingen koll på mitt liv heller.  Man går ner i vikt så mycket lättare! Tycker jag i alla fall.
Nu går det välldigt segt för mig. Kan ju bero på också att jag gör fel exakt hela tiden.

Har gått ner 2 kilo mellan perioden 6/7 - 18/7 (idag).

Föresten! Är det någon som har några tips på övningar ifall man vill träna bort fett från låren?
Upptäckte att mina vader hade blivit lite mindre, men inte låren. :/
Skulle vara välldigt snällt om någon vet någon bra övning :)



 Glöm inte!
Peptalk ikväll vid nio!
Adda! :)

Tankar och klump i magen

Hade tänkt att sova, men kan inte.
Har världens klump i magen.
Varför?
Därför en kille tyckte jag var söt.

Ingen big deal tycker ni kanske, men för mig är det de. Jag har alltid varit den personen som killar bara pratar med, aldrig någon dom tyckt varit söt. Och nu har jag helt plötsligt fått höra att han tycker att jag är söt och han har skickat ett sms o kväll.
Jag är så nära på att gråta nu.
Har en massa tankar som flyger omkring i huvudet just nu.

"Du kan inte tycka om mig, jag är inte vacker än."
"Är han blind eller? Ser har inte hur jag ser ut?"
- Sånna tankar och det får mig att vilja gråta.

Jag vill ju så gärna bli älskad, jag vill inget annat.
Men jag vågar inte.
Så fort jag bara kommit i närheten av kärlek har jag blivit totalt dissad och jag bara orkar inte med det mera. Jag vågar inte bli sårad ännu en gång.

Men jag vet hur det kommer bli.
Han tycker jag är söt, vi pratas vid lite, vi träffas någon gång och sen är allt slut.
Jag kommer aldrig längre.
Kommer aldrig komma länge heller för den delen

Peptalk! Någon som vill vara med?

Jag & Mitt ana life/Emelie har bestämt att i morgon (eller idag, beror på hur man ser på det) den 18/7 ska vi ha ett litet "gruppsamtal". Alla som vill vara med och prata med likasinnade, kanske få lite tips & idéer pch peppa varandra får gärna adda oss.

[email protected] - Jag
[email protected] - Mitt ana life/Emelie

Vi tänker ha detta peptalk/gruppsamtalet vid 21:00, så adda oss gärna!
Ju fler desto bättre och roligare!

Kram!<3

Fredagsmys :/

Ja usch, rubriken säger väll allt?

Blev lurad idag också. Skulle äta en soppa som var "nyttig". Jag (min blåsta jubelåsna!!) läste inte på förpackningen hur mycket fett och kalorier det innehöll så jag sa bara - Ja visst, det  kan vi ta.
Ha! Vad lurad jag blev. Läste på den efter jag hade ätit och fick reda på att jag hade fått i mig 800 kalorier på en portion!! Och innan dess hade jag haft mys med familjen och ätit lite för mycket choklad och annat skit, men jag tänkte att det inte gjorde så mycket eftersom jag skulle äta den nyttiga soppan med liite kalorier.
Så nu är mitt kaloriintag på 1200-1500 eller något sådant säkert.
:(
Fyfan! Äcligt!
Just nu vill jag bara gå och spy.
Så mycket äckel som finns inom mig just nu.
USCH!

Äntligen blir siffrorna mindre!

Nästan -1 kilo, -0,8 kilo för att vara exakt.
MEn ändå! :D
Vågen står på det lägsta den någonsin har gjort!
*lycka*

Förstör nu detta inte!
Låt mig gå ner mer!
Imorgon måste jag vara duktigt!
Annars kommer inte vågen gå ner mer.

Meny i morgon: Vatten, Te & Coca-Cola zero!
Kan ju erkänna redan nu att så kommer det inte bli eftersom mamma kommer tvinga i mig mat,
men önska (och försöka) kan man ju alltid. ^^
Ska försöka vara borta från huset så mycket som möjligt så hon inte tänker på hur mycket jag ätit.

Hoppas det går bra för er där ute! <3
Kram

Ny design & Thinspo

Tillfällig header: Ja absolut!
Tillfällig övrig design: Nja, inte bestämt ännu om jag ska ha den kvar.


(klicka för full storlek)

Lögner, helvetet på jorden

Om ni bara vill läsa om tips, få thinspo och annat övrigt om ana, så föreslår jag att ni inte läser detta i så fall.
Detta är allmänt utanför ana-ämnet, eller typ i alla fall.


Jobbig dag idag.
Deppdag helt enkelt.
Allt har kommit ifatt mig.

Igår var jag hos bup. Har gått dit pga depression, men igår blev jag friskförklarad och kommer aldrig gå dit mera.
Det är inte sant, att jag är frisk alltså.
Jag vill inte gå dit mera så jag pratade minsta möjliga, låtsades må bra och satte på mig ett falskt leende. Och självklart funkade det.

Men nu börjar kampen på riktigt. Kampen om att få alla lögner att gå ihop.
Jag har en kompis som tvingade mig att berätta för bup om mina "matproblem" annars skulle hon ringa hem. Nu måste jag låtsas som om jag fortfarande går till bup och att jag håller på att få hjälp.
En kompis ville att jag skulle skaffa hjälp för "matproblemet" hon också och att jag skulle få hjälp med mitt självdestruktiva beteende och nu måste jag dölja armarna mer än någonsin.

Allt jag lever i är lögner.
Varje dag måste jag kliva upp och fortsätta spinna på alla lögner. En lögn för familjen och en varsin lögn för varje kompis.

Mitt liv är ett helvete just nu.
Jag vet att allt kommer rasa förr eller senare.
Men ju senare, desto bättre.

Design klar :)

Nu hinner jag skriva igen :)

Jag har städat endel och förhoppningsvis brännt några kalorier. Rummet är rent och frächt igen, skönt! Jag hatar att städa, men på sista tiden så har jag faktikst blivit riktigt duktig på att hålla rummet rent (och övriga huset också). Varför? För att man bränner kalorier, man blir glad över sig själv och man tänker verkligen inte på att man är hungrig. Och sen så blir ju rummet fint och frächt med, så bara positivt. :)

Idag har det varit lite bakslag då allt som serverats idag varait välldigt fet mat :/
Har inte ätit så mycket, men det har varit mycket kalorier i allt så man behöver inte äta mycket för att få i sig en massa kalorier. Usch.
Och sen så inget gym på det också,
men som jag skrev i förra inlägget så är kroppen helt slut.

Förövrigt så är jag klar med designen till Skinny's blogg.

Den är gansa simpel och enkel då men varsegod i alla fall (klicka för större bild).
Vet inte ifall du vill ha den, göra om den eller nått. Men du får titta på den och så får du säga vad du tycker.
Nästa gång ska jag fixa min design också. Vill också ha något vettigt, haha.

Men ha det bra! :)


I know, jag har laggt upp den innan. Men vill ha hennes mage! :D

Kroppen säger nej

Blir ett litet kort inlägg just nu, måste städa rummet just nu.
Blev inget gym idag (ångest!), men min kropp har sagt nej för tillfället.
Jag är öm i hela kroppen och det har varat i några dagar nu, så att gå på gymmet skulle vara fruktansvärt just nu.

Har varit inne i stan och handlat, eller alla andra än jag då.
Det enda jag köpte var en back med Coca Cola Zero. MUMS! <3
Superbra när man, som jag, blir så himla sötsugen framåt kvällen och inte vill ha en massa kalorier i sig.

Någon mer som har problem med sötsuget än mig, och vad brukar ni göra åt det?
Själv dricker jag sött te (använder "Hermesetas mini sweeteners" = 0 kcal) eller dricker Sprite Zero eller Coca Cola Zero, men skulle gärna ha något mer tips om någon har. :)

Nu måste jag dra!
Bye and stay strong! <3

Kan dom så kan vi!





Krafttag!

Ska vara ärlig nu och berätta att de senaste två dygnen så har jag knappt tittat in på en enda blogg!
Detta pga att jag varit upptagen med familje och liknande, men idag ska jag ta ett krafttag igen!
Jag ska läsa inlägg och komentera.
Ska fixa lite bloggdesign också.
Ska även ta ett krafttag i det riktiga livet. Tänkte damsuga, städa lite rent allmänt, fixa lite i trädgården och antagligen gå till gymmet.
Ska försöka ta mod till mig också och ställa mig på vågen.
Usch.

Aja, ha det bra and stay strong girls!


Mat :/


Frukost: -
Mellanmål: Lätt kesella [76 kcal] m. Fun light [? kcal]
Lunch: Någon asiatisk soppa [98 kcal] & vitt (!!) bröd [ca 64 kcal] (varför åt jag brödet för?)
Mellanmål: Cornflakes m. mjölk, hallon och jordgubbar [91 kcal]

Summa: 332 kcal

Usch vad jag äter.
Skulle inte skada om jag blev inlåst någonstans så jag inte behöver äta mer.

Why can't i be so good?

Alla skriver om hur duktiga dom är.
Hur lite dom äter,
hur mycket dom tränar.
Usch, känner mig helt hemsk.
Vill också kunna orka träna så mycket.
Vill också kunna äta så lite (har en familj som håller ögonen på mig så det är nästan helt omöjligt)
:(

Här är thinspo i alla fall:
(större bild = klicka på bilden)

   


Lite allmänt onödig information

Äntligen lite uppåt igen :)
Kollade vikten idag och den börjar sakta gå ner igen.
Jippie! Äntligen!
Nu ska det bara fortsätta så.
Imorgon så ska jag, om jag inte bli tvingad utav familjen, äta bara middag. Ingen frukost, lunch, kvällsmat och mellanmål. Endast middag. Och te då.
Om det är någon som undrar varför jag dricker så mycket te så är det av tre anledningar.

1. Dämpar hungern.
2. Minskar sötsuget (om man har något sötningsmedel i, själv har jag hermesetas i och det ska visst vara kalirofritt just den sorten jag dricker).
3. Kalorifritt (om man inte gör som jag då, dricker med mjölk i).

Sen så har jag lagt till några länkar (alla bloggar på länkarna har läser jag på bloglovin, men alla på bloglovin har inte kommit till länkarna ifall ni undrar varför det är så nåra) och mera kommer. Om det är någon som vill ha sin blogg länkad så är det bara att skriva (och om ni länkar också då;))

Ha det bra & stay strong!<3

Förslag på sidor

Tänkte ge lite tips på sidor som jag använder, förutom Formfixaren, som jag berättat om tidigare, då.

Kaloritabeller (kan inte lova att alla stämmer):
Livsmedelsverket - Ja livsmedelsverket, behöver jag säga mer? :P Tyvärr så blev jag lite besviken när jag använde den för allt finns inte riktigt med och trodde verkligen att ALLT skulle vara med då det trotts allt är livsmedelsverket.
Matplattsen.com - Ganska effektiv då man väljer kategori. Inte använt mig den allt för mycket så jag vet inte riktigt hur bra den är.
Aftonbladet - Här finns det mesta med.

Räkna ut BMI:
BMI

Räkna ut hur mycket kcal du har förbrännt:
Kaloriförbrukning

Hoppas ni hittar nått ni tycker om :)



I want!

Dagen idag

Dagens intag:
747 kcal

Dagens "utag":
380 kcal

Ingen mer mat idag,
endast te.
Ska göra armhävningar och sit-ups sen också.
Borde få ett sjuhelvetes straff för hur onyttig jag har varit så länge nu.
Imorgon ska jag till bup, så förhoppningsvis så har ingen koll på vad jag äter och inte äter så kanske jag kan komma undan med att äta nästan inget.
Hoppas kan man ju alltid.

Stay strong!<3

Fail, big time!

Idag har det ju gått totalt åt skogen :/
Alla ska ju äta glass och sådant bara för att det är sommarlov och man är ju "konstig" om man säger nej, så det är bara le och se glad ut när man tar emot glassen.
*suck*
Tur att man ska träna idag då.
Desvärre tror jag att jag kommer bryta "trännings-regeln" redan idag. Åskar och regnar ute. Har ingen vidare lust att gå ut och gå då.

Vägde mig igår också och fick en chok. Jag trodde att jag hade gått ner, men nej då. Jag hade gått upp ett helt kilo!! :O
Fyfan!
Fast det är väll inte konstigt att jag gick upp efter den äckligt fläskiga helgen utan motion, bara mat.
USCH!

Stay strong!
Och sköt er bättre än vad äckliga lilla (stora) jag har gjort!<3

Middag avklarad

Precis ätit middag.
Känner mig hur jävla äcklig som helst.
Hatar att känna mig mätt.
Men mina föräldrar är lugna nu i alla fall när de sätt att jag har ätit.
Ska försöka att inte äta mera idag.
Endast te nu.
Enda undantaget är ifall föräldrarna skulle påpeka något, eller hela familjen ska äta något tillsammans (eftersom jag inte kan skylla på att jag är mätt då).

Nu måste jag klara detta eftersom jag inte kan åka till gymmet idag.

Hoppas det går bra för er där ute!

Hunger hurts,
but starving works!
Stay strong!

Regler

jag själv tror att när folk säger att man går ner lättare i vikt när man äter frukost betyder det att man kanske inte blir lika hungrig på dagen och på kvällen , och så går man kanske inte och småäter lika mycket ?:) elller vad tror du ?

Tror absolut att det kan stämma Elina,
känns mycket rimlligt.
:)

Men jag känner att jag behöver få lite struktur på mitt liv nu så det är dags för regler!

Regler:
Max (!!) 800 kcal per dag (känns som extremt mycket, jag vet :/ , men det ska sjunka senare :))
Måste göra av med minst 200 kcal per dag + 20 sit-ups per reklampaus på varje program jag ser + ut och gå varje dag + sit-ups och armhävningar innan jag går och lägger mig.
Måste börja äta lite frukost (då föräldrarna börjar undra en massa)
Enda gången jag får vara onyttig är under 1 timma på lördagar.

Lite lätta regler till att börja med i alla fall :)
Och om ni undar varför jag har satt "onyttig under 1 timmer på lördagar" är för belöning till mig själv som pepp och 1 timme för att kunna begränsa mig. Men jag ska inte gå över 800 kcal bara för att jag ska vara onyttig, nej då. Jag ska klara detta nu!

Än så länge idag är jag uppe i 24 kcal, önska mig lycka till! :)
Stay strong!


(klicka för större bild)


             


Frukost nödvändigt?

Idag ska jag verkligen försöka!
Kan ju inte bli sämre än de senaste 2-3 dagarna i alla fall.
Men jag har en fråga till er där ute (eftersom jag inte är så smart),
måste man käka frukost eller?
Alltås det sägs ju att man går lättare ner i vikt om man äter frukost,
stämmer detta?
För jag vet verkligen inte, så ni får jätte gärna skriva en kommentar om ni vet.

:)

Fyfan vad jag hatar mig själv nu!!

Ååååh!
Jag är så jäkla förbannad på mig själv!
Varför måste jag äta så mycket för?
Usch, jag är så besviken på mig själv.
Funderar på att gå och spy upp skiten jag precis ätit.
:(

När Dexter har börjat så får jag göra 15 sit-ups varje reklam. Jag vet, 15 är ynkligt lite, men jag har blivit helt svag i magen bara för att jag inte tränat den på länge.

Hoppas det går bättre för er där ute!<3

 <--- Snart kommer jag faan se ut såhär om jag inte slutar!!


Någon som har förslag på ana-bloggar som man kan läsa? :)
Vill ha några bloggar att lägga till på bloglovin och gärna länka till.
(Och om någon vill länka min blogg så varsegod)

Ny, hemsk, design

Okej, ny design då.
Inte så snyggt, ännu.
Jag kommer klicka, leka och ändra lite då och då så vi får väll se hur resultatet blir i slutet.
Längst ner, på botten av sidan så har jag lagt ut en epost-adress som ni gärna får använda ifall det skulle vara något :)
Om ni undrar varför jag har lagt in 10000 miljoner inlägg idag så är det bara för att jag har haft lite tråkigt. Så hoppas ni inte blir allt för trött på mig med alla inlägen ;)



Om man ändå kunde få vara smal och vacker som henne.
*suck*


Hoppas det går bra för er där ute! <3

Formfixaren - Ett bra tips!

(OBS! Inte mina bilder, bilderna är tagna från Formfixaren hemsida!)

Måste bara få ge tips på den här saken.
Underbar!
Formfixaren heter den.

Du laddar ner den till din dator, sedan fyller du i hur lång du är, hur mycket du väger, din målvikt, när du vill nå din målvikt, hur mycket kalorier per dag du vill äta osv.

Den räknar sedan ut ditt BMI och vad du behöver att gå ner varje vecka för att nå ditt mål på "måldagen".

Du skriver in varje dag vad du har ätit, hur mycket, vad du har tränat och hur mycket du har tränat så räknar den ut kalorierna och skapar även diagram över träningen och matintaget.


Du skriver såklart in din vikt varje gång du vägt dig, och precis som allt annat, så gör den diagram över det med.

Den har ett "föråd" av olika sortes mat och träningar, men man kan lätt lägga till egna maträtter och träningar. Den är inte särskillt svår att använda vilket jag tyckte va bra.

För att läsa om Formfixaren klickar du här.
För att ladda ner Formfixaren klickar du
här.

Bloggdesign på gång

Kan berätta att jag slapp äta sen i alla fall.
Men har inte 0 kcal i alla fall. :(
Var allt för svag och tog en godisbit innan.
Fyfan, varför ska jag göra fel hela tiden?
Usch.

Men det var inte det jag skulle skriva.
Jag håller på med designen för fullt och förhoppningsvis är den nya designen uppe redan ikväll. :)
Förvänta er inte något superbra eftersom jag inte är så himla duktig.
Thinspo kommer även senare ikväll för nu hinner jag inte ladda upp något utan är fullt upptagen med designen.


Önska mig lycka till med bloggen ;)
Följ min blogg med bloglovin

Måste jag äta innan? :(

Pappa frågade innan om vi skulle ut och gå.
Wiie! Nu får jag bränna bort lite i alla fall. Men sen kom han med "Du måste äta lite innan vi går".

NEJ!
NEJ!
NEJ!

Varför måste man äta hela tiden?
Så himla onödigt!
Så nu måste jag äta innan jag går, då kommer det ju knappast hjälpa.
Jag blir så ledsen :(

Design och dagen idag

Satte mig precis framför datorn och tänkte fixa designen men kom på en sak. Jag vet inte  alls hur jag vill ha det!
Jag vet inte ifall jag vill ha det blått, svart, rött, rosa. Jag vet inte vad jag vill ha för bilder, för header, textstil, färg på text osv.
Jag vet verkligen inte. Har ingen som hellst insperation. Någon som har något tips kanske?
Får väll sitta och fixa lite och göra något enkelt så länge och sen se vad som händer.

Men nog om det.
Dagen idag har knappt börjat för mig.
Var så himla trött idag så jag vaknade inte förens vid 11:30.
Usch vad illa!
Och ännu ett usch till denna helg! Har vart allt för mycket onyttigheter så jag blir helt äcklad.
Måste skärpa mig nu!
Idag ska jag försöka äta minsta möjliga. Jag vet att jag måste äta något eftersom jag har en familj som har stenkoll. Men det blir nog bara middagen då. Och där gör jag oftast egen mat eftersom jag har gått och blivit vegitarian. Perfekt sätt för familjen att ha mindre koll på!

Nehe, om jag skulle ta och leta lite bilder till headern och sådant.
Ha det bra!
Stay strong! <3

Nu är bloggen uppe :)

Sämsta namnet någonsin till bloggen,
men det är något i alla fall.
Det första jag kom på.

Jaha, men vad gör jag här då?
This is my story:

För, jag vet inte riktigt hur länge sedan, men några månader (nästan ett halvår kanske) så mådde jag riktigt riktigt psykiskt dåligt. Det hela slutade med att jag ville dö och slutade att äta, men då märkte jag något annat. Min vikt rasade!
*lycka!*
Och sen dess har det rullat på. (en väldigt förkortat verision då men)

Vad ska jag med bloggen till?
Jo, här kan jag vara HELT ärlig då jag tänker vara anonym.
Jag har en annan blogg också (vilket jag naturligtvis inte kommer att nämna vad den heter för då kommer jag inte vara anonym längre) och där har jag råkat vara lite för öppen med saker och ting och fått utskällningar och klagomål från vänner och familj. Men jag vill ju fortfarande skriva av mig, visa min kamp. Och det är precis vad jag ska ha denna blogg till.
Här kan jag skriva vad jag vill och likasinnande kan se och tillsammans kan vi vara starka och hjälpa varandra!

Designen är just nu kass, det finns ingen thinspo eller tips eller något.
Men jag lovar, det kommer!
Jag ska försöka fixa kategorier, design, thinspo, tips och sådant så snabbt jag bara kan!
Men nu är bloggen uppe i alla fall och ni är välkommna att ge tips och idéer om både bloggen och livet rent allmänt.

Nu ska jag sova lite så fixar jag lite imorgon :)

God natt,
and remember kids,
starving hurts, but it works!
<3




RSS 2.0