Jag, kär?

Sorry att jag inte svarat på era  kommentarer eller läst era bloggar men idag så har jag varit totallt upptagen hela dagen.

Måste bara berätta att jag har nog gått och blivit kär, och det är besvarat också!
Jag har mött en kille och idag satt vi inte bara och höll handen, nej det blev kram, smek, kyss och hångel. Han fick mig att känna mig lycklig, vacker (något i alla fall) och älskad. Jag visste inte hur det känndes förens nu. Han fick mig att glömma att dagen varit en ända stort fail, han fick mig att skratta, le och känna mig alldeles knäsvag.

Asså gud vad händer med mig? Han tycker desutom att jag är vacker!
Jag är inte vacker, hur kan han tycka det?

Ja jag känner mig helt förvirrad. Sammtidigt som jag är lycklig så är jag rädd. Rädd för att allt ska spricka, rädd för att jag ska vakna upp ur drömmen och rädd för själva förhållandet. Jag menar jag har aldrig varit tillsammans med nån. Jag vet inte hur man gör. Vad är det jag ger mig in på?!

Jag kan ju inte gå och bli kär sådär!

Varför pizza??

Lätt middag, ha!
Där fick jag allt!
Pappa kom hem med pizza. Pizza vafan?!
Så det blev en pizza bit, lite pizza sallad och 2 glas saft.

Hallo!!
Jag kan ju lika väl skriva upp 2000 kcal direkt.
:'(
Känner mig äcklig.
Kan se all fett bara droppa från pizzan och hur den samlas som en klump i magen för att sedan spridas ut i resten av kroppen.
Fyfan!

Klantigt!!

Fan jag har klantat till det!
Jag har suttit på mitt rum exakt HELA dagen. Jag har varit nere och fyllt på vatten i mitt glas två gånger och sedan gått på toa en gång och pappa har varit hemma hela dagen så han vet om det.
Så jag kan inte skylla på att jag inte är hungrig för han vet att jag inte ätit mer än frukost.
FUCK!!
Hur jävla klantig kan man vara egentligen?

Hoppas det är en lätt middag.

Frukost:
2 dl Nutrilett Chocolate Shake [111 kcal]
2 kapslar Fiber + [0 kcal]
5 dl vatten [0 kcal]

Lunch:
2 kapslar Fiber + [0 kcal]
5 dl vatten [0 kcal]

SUMMA: 111 kcal

Måste säga att lite nöjd är jag allt ändå.
Fast sen kommer ju snart middagen.
:(

Tips

Någon mer som käkar detta?
ALLÈVO Fiber +

Vad tycker ni om det?
Tycker ni att det hjälper mot hunger?

Själv tycker jag det faktiskt funkar riktigt bra, visst de första gångerna funkade kanske inte så bra, men nu så.
En sak jag verkligen rekomenderar ;)
Fast det kanske inte är tabletterna i säg som funkar så bra. Det kanske är att jag dricker mellan 2-5 dl vatten till. Jag menar det fyller ju ut lite också.

Äsch jag vet inte, jag rekomenderar det i alla fall.

Det kostar runt 70-90 kronor (jag kommer verkligen inte ihåg hur mycket det kostade)
Den innehåller 90 kapslar och man ska ta 2st 3 gånger per dag.
Det går att köpa i hälsobutiker och liknande, men även i större mataffärer. Där köpte jag min.


Hoppas det var något bra tips ;)

Vid målvikt, då minnsan

Okej eftersom blogg.se har världens damp när det gäller youtubeklipp så lägger jag ut en länk så länge.
Jag vet vad jag vill göra när jag når min målvikt och är smal och vacker.
Jag ska fixa t-shirt som blir såhär:
http://www.youtube.com/watch?v=DtEoqwS5urc
Där kan man inte vara fet och ha en sån t-shirt direkt så det blir perfekt. ;)



Och är det nån som vet vart F har försvunnit btw? :O
Alltså hennes blogg. Hon hade ju http://keepmysecrett.blogg.se/, har hon bytt blogg eller slutat helt?
Asså jag försvann (av olika anledningar) i några veckor max och hela ana-bloggvärlden ruskades om totalt.
Vad har hänt?
Snälla, jag vill ha update från er som ändrat bloggar och tagit bort bloggar helt plöttsligt, eller om någon vet något.
Hjälp.

Ner ner ner!!

Jag har spytt upp allt ikväll!
Precis allt!
Och vet ni vad? Jag stälde mig på vågen efter sista gången jag vägde mig, efter att jag precis spytt upp allt.
83,3.
Det absolut minsta någonsin, vad jag vet.
Jag är påvägs neråt igen!!
Jag vet att jag kommer att väga mera när jag äter lite sen och så, men med 100% tomt i magen är det 83,3 kilos vikt.
YES!
Nu går det ner igen!
Okej jag är fortfarande ett jävla äckligt fetto och jag väger lika mycket som tre lastbilar, men det är ju påvägs neråt i alla fall :)

Fuck!

200 gr choklad (snälla säg inte hur mkt kcal det är, jag har så dåligt sammvete ändå redan :()
ca 10 pommes
sprit

spytt 1 gång, kommer nog spy igen.
Är äcklig.
Några vänner övertalade mig om att "fortsätta leva!"
Varöfr övertalade dom mig?
Fuck!

Bye nu tar ja fan livet

Jag funderar allvarligt på att ta livet av mig inatt.
Fel av mig eller?
Nej jag vet inte.
Skönt att bli av med allt kanske?

Kan ju berätta att jag varit riktigt jävla äcklig idag. Käkat 200 gr choklad.
VAFAN!!
SKJUT MIG!
+ 10 pommes + en jävla massa sprit.

Nu tar jag livet av mig.
God natt.
Nu ska jag göra slut på allas lifande.
Jag menar, kul att vara mor/pappa/släkt/vän med mig.
Fuck.
Allvarligt, jag ska nog prova och ta en kniv och se om jag lyckas att skära upp handleden.

Fuck .. rädda mig fyllan!

Man tror att fyllan ska rädda en.
Man tror fyllan ska få en att känna sig trygg.
Allt blir tvärt om.
Jag orkar inte.
Fan ta livet av sig vore nästan inte fel just nu.
FUCK!

Blogg.se kan ta sig i röven!

Någon som vet hur man ser statistiken eller hur man lägger in ett youtube-klipp?
Sen blogg.se var framme igår och skulle "fixa" lite så funkar ju fan inget längre!
Det blir nog snart att byta från blogg.se till nått annat om dom inte slutar förstöra allt hela j*vla tiden!

Gummiband

Jag ska köra gummibands-"tekniken" fullt ut.
Gumibandet ska bli som en del av min arm.
Jag ska bli av med ovanan att äta. Tillslut kommer jag fatta att mat är dåligt.
Tillslut kommer hjärnan fatta att ifall den äter gör det ont!

Lite duktig i alla fall.

Tack för era svar :D
Det värmer lite kan jag lova och man känner sig lite pepp igen.

Kan berätta att jag varit superduktig idag! Jag visst att fredagskvällar blir alltid så onyttiga så jag struntade i att äta resten utav dagen, eller i stort sätt. På morgonen blev det en shake, och sen tog jag bara tre skedar köttsoppa. Thats it.
Sen nu på kvällen blev det ju en massa skit *suck*, men jag var ju i alla fall lite förberädd på det. :)

Tänkte att jag skulle forsätta så, shake på morgonen, ingen lunch och sedan middag hemma. Tror ni det skulle funka eller?

Nu ska jag umgås lite med familjen, hoppas det går bra för er därute ikväll också föresten!

Bye<3

God natt!

Innan ni förväntar er för mycket så kanske jag ska säga att jag inte kommer kunna vara inne varje dag. Detta beror på då att jag har endel att göra i skolan nu och jag bor hos en släkting en hel del av tiden och tänker inte vara inne på denna blogg då! Varför? Därför att hon vet tillräkligt mycket och att sedan gå in på denna blogg skulle vara allt för riskabelt. Därför kommer jag kanske vara lite seg med att läsa era bloggar, men hoppas ni har lite överseende med detta. :)

Sen en till sak som jag tänker göra är att inte gå ner för mycket vikt för snabbt. Så jag har sagt till mig själv att fram till nyår får jag tillåta mig själv att vara lite onyttig nån gång och jag behöver inte rasa i vikt. Jag känner att jag måste få komma in i mina nya rutiner först och få bort alla misstankar från familj och vänner en gång för alla.

Men nu måste jag ta och sova, såg precis vad klockan var!
God natt till er där ute!

Ingen pepp kvar

Okej, vill bara vet att nu tjejer behöver jag verkligen hjälp!
Allt mitt pepp har försvunnit helt, så jag behöver help från er. Vet inte hur jag ska bli peppad igen, men kanske lite uppigande komentarer från så kanske man bli pepp igen ;)

Hoppas ni har det bra där ute.

Ehm? Ja hur överlever man?

Jag vet allvarligt talat inte hur jag ska överleva. Jag bor endel hos en släktning just nu och där är det ju mat HELA tiden!!
Asså jag kommer rulla fram tillslut jue, hur ska jag göra för att överleva är det tänkt?
*suck*

Sorry, men nu kommer jag tillbaka i alla fall

Okej förlåt att jag har varit borta så länge. Jag har varit fullt upptagen med skolan, vänner och lite annat så allt har hamnat åt sidan lite. Jag har ätit "normalt" under den tiden jag varit borta och hör (läs) och häpna, jag har inte gått upp ett kilo! Jag har stått helt stilla, men det känns lite som en seger ändå. Jag var livrädd att jag skulle ha gått upp en jäkla massa men fick världens chock när jag ställde mig på vågen. 85 kilo förgår och 84,4 idag. Visst det känns ju inte kul att man inte gått ner något, men jag kunde ju ha gått upp 3-4 kilo istället ju!

Jag hade faktiskt mina planer på att gå ner i vikt "som normala människor" eftersom alla klagade så mycket, men jag har bestämt mig att det funkar inte! Eller det kanske hade funkat men detta gör jag för att hämnas på mina kompisar. Skolan har hållt på i ca 1 vecka och det känns som dom redan har glömt bort mig och det gör riktigt jävla ont, så därför ska jag ge hämnd. Dom hatar ju när jag håller på såhär så det blir bra hämnd + jag blir ju smal och vacker. Två flugor i en smäll liksom.

Nu ska jag ta och sova lite, hoppas ni inte är allt för tjuriga för att jag varit borta ett tag och inte skrivit eller läst era bloggar. Sorry!

Bye bye

Okej nu kommer jag vara mer off än vad jag varit dom senaste dagarna (sorry för det!).
Jag ska sova hos faster inatt och jag har nog inte tid med datorn då.
Men lycka till för alla de som börjar skolan idag & stay strong :D

Fan skola igen

Skola idag :/
JAg vill inte tillbaka, jag vill bara tillbaka till mina underbara vänner. Men jag vill gå denna linjen.
Åh! Fan vad jag hatar allt! Jag vill bara att nån ska prata med mig.


Fucking fail

FAIIIIIL!!
Åh vad förbannad jag blir på mig själv!

Jag vaknade inte vid 7 utan vid kvart i 11. Kände mig så besviken på mig själv och kändes som om jag förstörde schemat. Sen blev allt fel och jag åt samma lunch som syskonen. MEN WTF!?
Vill jag bli smal eller? Nej tydligen inte för jag slutar ju inte äta, jävla dumhuve!!

Jag får absolut inte äta nån mer mat i dag i alla fall. Då vet jag inte vad jag gör mot mig själv!

Jag måste komma på ett straff mot mig själv. Jag måste straffas! Jag är så jävla äcklig.

100% schema!

Nu är hela min dag planerad tills i morgon. Jag har satt upp tydliga tider när jag får äta, eller dricka då :P
Ska se ifall jag lyckas att luras här hemma lite och skippa maten och ta en shake i stället. Skulle vara superbra i så fall :D

Såhär se mitt schema ut:


ca 07:00 - Kaffe [3 kcal]

08:00 - 2 dl vatten [0 kcal]

09:00 - Köpa mjölk

ca 09:30 - Te m. mjölk & sötningsmedel [24 kcal]

11:00 - Te m. sötningsmedel [0 kcal]

12:00 - Varma koppen räkor [ca 90 kcal]

                             ~117 kcal~

12:30 - Städa rummet

13:00 - 3 dl Isvatten [0 kcal]

14:00 - Kaffe (m. mjölk - valfritt) [3-27 kcal]

15:00 - 3 dl Vatten [0 kcal]

1 timme innan maten ca 16:00 - 2 dl vatten 2 piller [0 kcal]

ca 17:00 - Mat (alt. shake) + 4 dl Vatten

17:30 - 2 dl Isvatten [0 kcal]

18:00  - Ut och gå

18:30 - 2 dl Vatten [0 kcal]

18:31 - Duscha

19:00 - 2 dl Vatten [0 kcal]

20:00 - Te (m. mjölk) & sötningsmedel [0-24 kcal]

21:00 - Göra sig klar för sängen + några övningar

22:00 - Sova

                             ~? kcal~



Jag vet att det inte är någon direkt träning i det hela, bara cykling, ut och gå och några övningar innan jag ska sova. Men det är nog allt jag hinner med i morgon+ jag tänker inte ha tränigsvärk första dagen!
Sen kanske ni tycker det är fånigt att sätta när jag t ex får dricka vatten, men med ett schema så är det lättare. Då blir det inte lika lätt hets för då vet man att då ska jag äta, inte nu. Sen får jag ju dricka vatten ifall jag får lust utöver schema, men då skulle det ju kännas som om jag krossar den så det ska jag försöka att inte göra.

Sen hur det blir dagen efter när skolan börjar vet jag inte. Det kan jag verkligen inte planera. Det kan bli allt mellan 200-1000 (och mer) kalorier antar jag :/
Men jag får ta det som det kommer. Sen när jag gått det ett tag så kan jag ju göra liknande scheman för skolan också. Då vet jag ju att då är det rast, då kan jag ta en kopp kafe och sen vet jag ju vad det är för mat så då vet jag vad jag kan äta och inte. Men scheman måste jag göra i alla fall! Jag har mycket mycket mera kontroll över mig själv, då vet jag exakt vad jag får äta och inte äta. (och om ni undrar varför det står så mycket vatten på schemat så är det för att jag ska få i mig 2 liter, och te & kaffet dricker jag väldigt ofta för att inte känna mig hungrig)

Ni får ha det så bra tjejer & stay strong!
Nu ska jag sova =)


Thinspo

Mår inte alls bra idag :/
Ont i hela kroppen efter ansträngt den lite för mycket igår, tydligen. Har ont i armen och benet på vissa ställen av andra anledningar också.  Jag är en idiot, jag vet.

Jag har inget att skriva här, sorry. Allt är bara upp och ner just nu.


Mia

-Mia kom och hälsade på-

Off, igen :/ + ana-filmtips^^

Sorry tjejer att jag har varit så off :/
Har varit superslarvig med maten med, inte räknat kalorier på typ 3-4 dagar så jag vet inte hur mycket jag fått i mig.
Blä!

Men nu är det nya tag!
Räkna, räkna, räkna och träna, träna, träna.
Måste börja kämpa lite igen.


En film jag verkligen rekomenderar är Sharing the secret.
En film som handlar om anorexia och tjejen i huvudrollen (enligt mig) är grymt bra thinspo. Själv så tittade jag den på youtube så jag vet inte alls ifall den finns utgiven i sverige eller så.
Men om ni vill titta på den på youtube så klickar du här för att komma till del 1 och här för att komma till spelistan med alla delar.

Ingen ork, ingen lust, allt är borta

Jag vet inte riktigt vad som har hänt.
Helt plötsligt så har bara all lust och ork till att tränat försvunnit, jag är mer hungrig nu än någonsin, huvudvärk konstant och helt trött och orkar inget längre. Det bara kom helt plötsligt här om dagen och jag blir inte av med det :(
Usch usch usch!!
Jag hatar det!
För vet ni vad det innebär?
Det innebär att jag blivit dålig, slarvig och äcklig!
Har inte räknat kalorierna på tre dagar tror jag det är och knappt orkat bry mig om något.
Och innan gick jag ju ner i vikt, nu har det totalt stannat. Jag är så rädd att jag ska gå upp igen! :'(
Jag känner mig helt hemsk, och jag är så otroligt rädd!
Gör jag upp i vikt igen så kan jag lika väl ta livet av mig. Då är allt slut ändå.

Blää!

Guud vad jag längtar tills jag flyttar hemifrån!!
Tror ni det blev fasta eller? Ne precis.
Eller jo, början av dagen då.
Allt gick skitbra, men sen hade syskonen sagt när mamma frågat vad vi ätit under dagen att jag inte ätit nått, så då fick jag henne på mig ><
Man kan inte leva på dricka och varma koppen bla bla bla...
Men suck!
Jaha, då var det kört då :/
Fucking life verkligen :(

Vad innebär fasta för er?

Vad innebär fasta för er?

1. Inga kalorier alls
2. Endast dricka är tillåtet, så som vatten, jucie, kaffe, te & mjölk
3. Ingen fast föda, endast varmakoppen, shakes eller något liknande
4. Något annat (skriv gärna vad då :))

För mig är det numer 3, just nu i alla fall.
Jag har ju aldrig fastat på riktigt innan så det är väll bäst att man tar det lite lungt första gången.
Tyvärr så vet jag ju hur mina föräldrar är så de kommer säkert tycka att jag äter för lite osv och tvinga mig i alla fall, men ska försöka gå runt på alla sätt och vis. Och jag kommer bara kunna fasta tills på fredag, sen jobbar ju inte mina föräldrar mer. Men tre dagars fasta är väll alltid något. :) Små framsteg är fortfarande framsteg liksom.

Aja, nu ska jag ner och försöka få slut på min huvudvärk. Den tar verkligen kol på mig!
Stay strong!

Kom ihåg att skriva en komentar på detta inlägg om du vill vara med bland länkarna!

Titta hit!

Okej nu tänkte jag göra som DianaOhSolitude.bloggagratis.se, nämligen rensa länklistan.
Dom som ska stå på min länklista är de som faktiskt läser min blogg, så om du läser min blogg och vill vara med i länklistan gör en komentar på detta inlägg så hamnar du bland länkarna.
:)
Stay strong!

Suck & fuck till mig >.<

Hetsdag igår och faildag idag.
Men SUCK till mig! :(
Igår hetsade jag kakor (vi bakade igår) och idag så hetsade jag inte direkt, men åt kakor iaf. Fuck vad fail!

Men idag fick jag pengar i alla fall så nu har jag köpt Nutrilett Chocolate Shake (25 påsar) och Nutrilett meal Brownie (2 bars).
Så jag ska försöka lura och trixa lite här hemma nu så kan jag nog kanske fasta tills helgen i alla fall. :D
Nu jobbar ju föräldrarna så dom vet ju inte vad jag äter under dagen och sen vid middagen så kanske jag kan bara äta en Shake om jag lyckas spela mina kort rätt.

Jag vet inte vad fasta innebär för er, men för mig så innebär det iaf ingen fast föda. Vissa kanske ser det som 0 kalorier, eller bara vatten, te och kaffe så ni kanske tycker jag fuskar då när jag dricker Shake (111 kcal), eller?
Får se om jag lyckas (med min familj så blir det ju alltid tjavs och jag tvingas äta i alla fall >.<), men det är ju värt ett fösök i alla fall! :D

Hoppas dom smakar bra nu!
Annars blir det ju väldigt jobbigt. :/

Nya tag i morgon

Bläää!
Fucking jävla hets. :(
Det enda jag kan göra nu är att träna lite extra innan jag somnar. Men sen finns det som sagt var inte så mycket mera att göra. Jag får helt tänka på att det är en ny dag i morgon med nya tag.
Hoppas det går bra för er tjejer (och killar??) där ute!


83,9

83,9 stog vågen på när jag vaknade. =D
Lägst hittils, nästan. Stälde mig på vågen för någon timme sen igen (fråga inte varför) och då stog den på 83,4. Visst inte mycket skillnad, men alltid nått.
Vågen går ner visserligen väldigt sakta, men den går ju neråt i alla fall!
Det är det som är huvudsaken.
En sak som jag märkt hjälper är frukost.
Hatar det egentligen, men då är man mätt under hela dagen och då blir det inte så lätt hets eller småätande. Skitbra faktiskt. Så det ska jag fortsätta med. Tills sommarlovet är slut i alla fall.
Sen hur jag gör när skolan börjar vet jag inte. Jag kan ju inte äta frukost, lunch och middag. Det känns som för mycket.
Hur ska ni som går i skolan lösa det?
Första dagen måste jag äta frukost i alla fall för då ska mamma köra mig till skolan (skolan ligger långt bort och jag ska pendla och är rädd att missa bussen första dagen), men då blir det kanske ingen lunch. Jag menar jag känner ju ändå ingen som jag kan äta med så.
Men det löser sig väll det med.

Stay strong girls!

Allt trycker på

Jag vill inte sova.
Jag orkar inte.
Vet att jag måste upp i morgon, men orka sova.

Vill gråta, tillåter mig inte att göra det.
Varför? Jag vet inte.
Allt bara trycker på.

Jag vill inte ta till något vast, men varför inte egentligen?










In Flames- Come Clarity
 <3

En bra dag :D, hitills

Klockan är nu tio över fem och har hitills fått i mig ca 300 kalorier.
Ganska bra tycker jag ändå :)
Och jag har hållt mig borta från godis och allt sådant onyttigt idag + det blev inget med stranden idag!
:D
Känns som en bra dag, hitills. Sen kommer ju kvällarna och då går ju alltid allt åt helvete. :/
*Suck*
Men ska verkligen försöka stå emot allt ikväll!

Hoppas det går bra för er där ute med!
Stay strong! <3

Strandpanik!!

Vi ska till stranden i morgon.
Nej nej nej.
Vi kan inte åka till stranden!
Jag har inte badat en enda gång i år och tänker inte bada nu häller!
Inte med den här äckelmagen (titta på förra inlägget, om jag inte tagit bort det vill säga).
Inte med dom fetlåren.
Inte med fladderarmarna.
Inte med denna kroppen.

Snälla!
Tvinga mig inte.
Jag tror jag börjar gråta snart.
Snälla jag vill ju inte ens, tvinga mig snälla inte.
Jag får panik!

Snälla gud, om du finns, gör världens jävla åskväder i morgon!!

Äckel, äckel, äckelfett!

Ååååh!
Jävla äckel skit!
Hade jag inte blivit tvingad frukosten i morse så hade jag haft under 1000 kcal nu!
Eller nej, hade jag inte tryckt i mig jävla äckel godis så hade jag verkligen haft under 1000 kcal nu!
Hur faan kan jag igentligen!?
Straffbild:
(kommer antagligen ta bort den i morgon, eller redan i natt då men)


Jävla äckelfett ÖVERALLT!!
Bara titta! Jag vill bara spy när jag ser min kropp.
Vafan är felet på mig? Med en sådan här kropp borde jag väll ändå inte vilja trycka i mig godis? Borde jag inte vara tillräckligt äcklad för att kunna stå emot? Tydligen inte?
Äckel, äckel, äckel!

Titta nu Amf, nu kan alla se hur äcklig och ful du är. Nu borde jag lära mig något tycker jag. Om jag så ens tittar mot en godisbit i morgon då faan skär jag upp armen!

Skärpning!

Frukosten kan gå och dö

275 kalorier på en jävla frukost!
Wtf liksom!
Jag brukar ju max få i mig 30-40 kalorier till frukosten ju. :(
Hatar att äta med familjen!

Fast nu kanske jag inte kommer vara så hungrig under dagen så kanske jag inte äter något annat än middag. Problemet är ju bara att pappa är hemma så han har ju koll. Blä! :(

Men fortsätt gärna att skriva smoothies tips! (har bara fått in ett än så länge :O ><)
Måste ha tips till helgen.
Och kan man göra det typ "för hand" eller med elvisp. Mixerstaven har gått sönder, kan nog fixa fram en mixer visserligen. Men det är lite krongligt. Men i alla fall, jag vill ha tips så skriv! :D

Nehe, nu ska jag dra härifrån.
Tänkte kanske fixa nån mer thinspo film idag (ooh jag är ju såååå bra på att göra sånna :/).
Men det märker ni ifall det kommer ut nån ny så.
Ha det bra och stay strong!
:)


Smoothies help!

Jag behöver lite hjälp.
Jag behöver bra recept på smoothies tills imorgon. Ska åka och handla för helgen och eftersom jag kommer vara godis sugen 24 timmar om dygnet när alla ska sitta och käka godis, så vill jag ha smoothies istället. Det är då ifall någon vet någon med lite kalorier i.

Så vad är den godaste smoothisen ni vet?
Vad har du i den?
Ca kaloriintaget.
Och hur gör du den?

Ni får gärna skriva flera, då blir jag bara glad! :D

Ingen motivation :/

Känns verkligen som om är peppe alls för att gå ner i vikt :'(
Vågen har stannat och verkar inte vilja röra på sig alls.
*suck*
Känns som om jag inte kan börja på allvar förens jag har fått rutiner igen på ALLVAR!
Som tur är börjar skolan om 1-2 veckor, då minsan! Rutiner, rutiner och yttligare lite mera rutiner!!
Hoppas bara att jag kan känna mig lite duktigare då, och bli mer pepp!
Just nu försöker jag med allt, men blir inte pepp.
Inte av bilder, musik, videos eller texter. Inget hjälper!

Någon som har något tips?

Peppvideo

Detta var en video som jag gjorde för ett tag sen för att peppa mig själv. Jag har visserligen gjort om den lite nu eftersom det var endel bilder med mig i den, men nästan allt är det samma som innan.
Jag vet inte vad ni tycker, men för mig var den ganska peppande.
Speciellt att ha den i mobilen så man alltid hade nära till den när man kände för att hetsa.
Men säg gärna vad ni tycker om videon (men mobbas inte ;), jag suger på att göra videos).

Jävla fucking hets!

Fuck fuck fuck!!
Hur kunde jag?
Hur faan kunde jag hetsa idag.
Åååh!
Är så jävla förbannad på mig själv.
Hur fan kan jag?
Jävla äckel jag!

Äckeldag

Idag har jag en såndär "äckeldag".
Äckeldag innebär att allt man äter känns bara äckligt.
Det är ju bra visserligen eftersom då vill man ju inte äta, men om man blir tvingad att äta så är det ju inte superkul att känna sig äcklig hela tiden. :/

Frukost
1 ägg - ?kcal
2 dl lättmjölk - ?kcal

Är inte vid min dator så jag har ingen aning om kalorier just nu.

Stay strong!

Dagens

IN: 1150
UT: 500

Summa: 650 (om jag inte räknade helt fel nu xD)

Hatar att det blev över 1000 kalorier idag, blöö!
Och så ropar dom där nere att vi ska äta kvällsmat. *suck*
Får se ifall jag lyckas ljuga ihop nått. ^.^

Men när man ser summan, 650, så känns ångesten lite lugnare i alla fall, ska försöka träna lite efter kvälsmaten också så att summan blir lite mindre (eller om jag måste äta nått nu, lika mycket som det är nu).

Stay strong!

Don't take the first bite

Jävla antianafittor ><
Så här är det alltid!
Dom trackar mig och bryter ner mig sakta, sen är all pepp borta. Det enda jag kan tänka på är "Jag kommer aldrig bli smal, varför ens försöka?" och så slutar allt i hets.

Jag ska bli starkare!
Jag ska inte låta mig själv ta åt mig så jäkla mycket!
Jag ska bli vacker och dom kan inget göra för att hindra mig!


Vågar inte väga mig ikväll efter all hets :(
Men i morgon, då jäklar!
Då gäller det!
Nu ska dom inte få mig igen, nu ska jag stå på mig och INGEN hets!

Hoppas dagen var bättre för er än för mig.
Men i morgon ska min dag också bli bra! :D



Notes to myself: Jag vill inte se ut som dom på videon, så SKÄRPNING!!




A second on the lips = FOREVER on the hips! Dont take the first bite!

Hemsk natt

Blev tjatad och utskälld av anti-anorexiafittans kompis hela natten.
Mår skit idag, både psykiskt och fysiskt.
Skulle käka frukost nyss också, såg ett paket med rostbröd och jag höll nästan på att rosta bröd.
Wtf? Jag vet ju att jag inte får äta bröd!
Tog en tallrik med flingor i stället. Borde inte ha gjort det, får inte göra det, men gjorde det i alla fall.
Nu känns hela magen fel.
Borde gå ner och spy, men jag har bara ingen ork.
Orkar verkligen inte gå ner, sätta sig hukad över toastolen och stoppa fingrarna i halsen.
Finns ingen ork till det.

Btw, stog vågen på 83,8 i morse. Det minsta någonsin, men känner mig inte glad för det.
Jag är bara så borta.

Meningen att fortsätta kämpa?

"Men Amf vad du har gått ner i vikt"
Men OCH??
Fyfan vad jag är trött på allt.
När jag inte börjat gå ner i vikt så var ni så hjälpsamma och förstod att jag vill gå ner i vikt osv, sen när jag väl gjorde nått åt det och gick ner i vikt, då faan blir det liv.

"Du äter väll?"
"Men oj vad du har gått ner i vikt!!"

Ni betonar det alltid som om det vore något fel. JAG VÄGER FÖR I HELVETE 85 KILO!!
Jag är världens jävla fetto! Fatta!?
Sen kommer ni två, jävla antimänniskor.

"Amf, anorexia är en allvarlig sjukdom, folk dör hela tiden av det. Du måste söka hjälp!"

Söka hjälp för vad? Det finns förihelvete inget att söka hjälp för!
Jag har inte anorexia och ni har inget "ansvar" över mig som ni så gärna vill tro!

Fuck fuck fuck!

Jag kommer aldrig bli av med allt det här. Jag kommer aldrig bli smal och jag kommer snart förlora alla vänner.
Jag funderar allvarligt på att ta livet. Vad är meningen nu liksom?


Det finns ingenstans att gå & inget att se fram emot

Jag har ingen stans att ta vägen.
Ringa en kompis? Nej, dom tror att allt är bra igen, att jag är sååå lycklig. Jag har varit nära att mista dom flera gånger under året och jag orkar inte med det mera.
Mamma? Nej, då får jag bara en massa problem.
Bdb? Där har jag en massa vänner och lilla syster som skulle lägga sig i och så skulle alla bli "Suck, nu har det börjat igen".
Min andra blogg? Faster och min "kompis" läser den. Och så fort jag bara nämner ordet mat, träning eller depp så är dom på mig som gamar.
Jag vill bara få prata ut, men om vad?
Det finns inget att säga men ändå så trycker allt på så extremt.
Jag kan inte ens klara av en ända dag utan att allt ska bli tvärt emot vad jag har tänkt mig.

Jag bara orkar inte med denna jävla helvetes skiten.
Jag fattar inte ens att jag fortsätter kämpa, för jag menar vad kämpar jag för?
Inget.
Finns inget att se fram emot.

Jag ska byta skola, lämna alla kompisar, måste bo hemma igen, måste umgås med folk jag inte vill umgås.
Är detta mitt liv?
Jag borde göra slut på det.

Död åt mig

Fuck fuck fuck vad störigt!
Ångest till max :(
Självklart när jag ska börja dricka den där jävla saken så (trotts att det inte stog att den var gammal) har den hunnit bli gammal. Jippie! Höll på att spy direkt. Och mamma, som varit på mig hela dagen om vad jag ätit, tvingar mig att äta. Vi hade typ inget hemma så jag fick koka spaghetti. JAG DÖR! Självklart åt jag skit mycket så min "bra dag" blev en dålig i stället.

Död åt mig.

Rubriklös

Känner mig ganska stolt idag faktiskt. :)
Har inte ätit något, bara fått i mig vätska. Vatten, te och kaffe.
That's it.
Sen till middagen så lurade jag i mamma att jag redan ätit så jag ska bara ta en Naturdiet Shake medans alla andra sitter och äter.
Sen ska jag försöka klara mig på te, kaffe och vatten resten utav kvällen.
Vi får se hur det gå, jag kan ju bli tvingad till nått. Men det hoppas jag verkligen inte ska hända. Jag behöver få vara duktig ibland också!
Verkligen ingen hets eller något idag häller! Har ju gått med på Projekt Hälsomånad och jag tänker inte vara sämst. Känner mig extremt pepp igen. :D

Nehe, nu ska jag ta och läsa vidare era bloggar, dricka lite vatten och ta två Allévo Fiber + så magen kanske kan sluta låta.

Stay strong!




I'm back

Back on track, eller nått.
Ska läsa alla era bloggar idag (kan inte just nu eftersom jag inte sitter på min dator)och se vad jag har missat. :)
Som sagt, sorry att jag har varit så osocial.
Ska väga mig idag och se vad vågen står på. Har fortfarande inte målat naglarna, trotts att vågen har stått på 85,någonting i två (tre??) dagar nu så har jag inte målat naglarna. Vill vara 100 på att jag verkligen väger det eller nått.

85 - Jag får använda mitt svarta nagelack igen

83 - Min favorit parfym får användas igen

80 - Då kommer jag äntligen få använda mitt doftljus och mina doftrökelse igen.


Aja, nu ska jag gå och dricka lite kafe och se om man lyckas vakna upp lite.
Stay trong tjejer :) <3

Solsting eller nått

Tack för komentarerna jag fick från förra inlägget :)
Kan berätta att jag kommer inte skriva något särskillt idag och kommer inte kunna svara på några komentarer eller så. Jag har fått solsting eller nått så jag är riktigt riktigt dålig just nu så jag orkar knappt sitta upp.
Skriver mera i natt eller imorgon.
MEn ha det så bra så länge. <3

Tårar (och blod??)

Jag vet inte riktigt varför jag gråter egentligen.

Kanske för att jag känner mig helt jävla falsk mot mamma? Eller för att jag har kommit på att killen jag tycker om lite (som jag trodde tyckte om mig med) verkar ha dissat mig totalt? Eller kanske för att jag är en fet kossa som ätit sig extremt fet idag?

Jag vet inte, men gråter gör jag i alla fall. Har en låda allt för nära mig med en massa rakblad i också. Kan inte bestämma mig om jag ska "lätta på trycket" lite eller inte. Men då skulle jag bli ännu mera falsk mot mamma.

Orkar inte skriva om varför jag känner mig falsk mot mamma och så, så jag bara kopierar det från min andra blogg.



Från min andra blogg:

Världens klump i magen, och allt är mitt fel.
Jag ska förklara situationen, sähär är det:
Mamma har jobbat kväll nu alla dagar (förutom i onsdags) bara för att en på jobbet blev sjuk. Det innbär att hon åker sådär vid 11-11:30 tiden. Då har jag ännu inte gått upp ur sängen, jag är vaken men ligger kvar och tittar på tv eller stänger på datorn. Så jag träffar inte henne på morgonen. Sen så kommer hon inte hem förens vid 21:30 någon gång, och då blir det typ "Hej alla här hemma", lite mat, duschen och sängen för mamma. Så då träffar jag ju inte henne på kvällen häller. Vilket innebär att jag har träffat henne max 2 timmar per dag denna veckan.

Sen så idag efter att hon kommit hem så var jag i köket och fixade te och hon inne på sitt rum. Inget märkvärdigt alls, men sen kom hon ut i köket och vi pratade och lite så. Sen kom hon fram till mig och gav mig en kram.

- Hur är det ****? Mår du bra?
- Ehm, jo det är väll bra, hur så? (Lite chokad av hennes plötsliga kram och hennes raka fråga bara sådär)
- Nej jag bara undrade. Jag har ju knappt sett dig på en vecka och när jag har gjort det så har du knappt sagt något. Mår du verkligen bra? Är du nere igen? Du vet att du alltid kan komma och prata med mig. (Kramar om mig fortfarande)
- Aha, ne men det är lungt. Har bara inte funnits något att säga.
- Okej, men **** har du skärt dig igen? (Där kom bomben, klumpen i magen. Helt plötsligt bränner tårarna och jag har svårt att få dom att inte rulla ner längst med kinderna.)

Jag ville så gärna säga "Ja mamma, jag har skärt mig igen." Men innan jag ens han få upp den tanken i huvudet så chokades jag av mina egna reflexer när munnen snabbt bildade ett "Nej".

Jag kände mig så besviken över mig själv. Jag menar om/när mamma ser såren på armen så kommer hennes förtroende sjunka ännu lägre än det redan är. Och mycket längre ner går det inte. När det gäller maten och självskadorna så har hon nog inget förtroende kvar knappt. Och allt är mitt egna fel.

Efter det dära Nejet så var jag bara tvungen att avsluta kramen. Det känndes inte som om jag borde vara värdig att få en kram utav mamma efter att ännu en gång svikit henne och ljugit henne rakt upp i ansiktet. Allt för många gånger har jag ljugit för henne, men det är inte det jag känner mig så hemsk över. Utan det är de att jag kan ljuga för henne, titta henne rakt in i ögonen och ljuga utan att jag ens reagerar, inte ens blinkar. Utan lögnen är bara där helt plöttsligt och sen bryr jag mig inte mera om det



RSS 2.0