Dagens

Fylls på under dagen.

Mat

Frukost: 1 Nutrilett Shake [111 kcal]
Mellanmål: ca 5 dl Vatten + 1 tuggummi [3 kcal]
Lunch:
Middag:



SUMMA
114 kcal


Vill ha Fiber +

Åh vad jag vill. Slippa ha en kurrande mage hela tiden som skämmer ut mig på tysta lektioner. Fy fan. Synd att de höjt priset så de kostar ca 90 kr nu. Men kan inte hjälpas, måste ha dem. MÅSTE.


Skrev om den för länge sedan. Ni kan se inlägget HÄR.

I need my thinspo

Måste kolla på thinspo som en idiot. Kan inte kontrollera mig annars när det är lunch, vilket det snart är. Måste klara detta, får inte faila. Måste vara stark.

Ge mig styrka.


My number one thinspo

Kirsten Stewart



Se två thinspo-videos med Kirsten HÄR och HÄR.

Dagens

Mat

Frukost: 1 päron
Mellanmål: 2 dl vatten
Lunch: 1 nutrilett shake + 3/4 apelsin
Mellanmål: 3½ dl vatten
Middag: ½ pizza + 3 dl cola light

Yay, I'm fat :(



Jag hatar mitt liv

Jag vill inte leva såhär.
Jag vill inte ha det såhär.

Jag hatar mitt liv.

På G?

Helvete idag med, som alla dagar. Men något var annorlunda. Trots att jag ätit både glass och choklad med mina kompisar så stoppade något mig att äta för mycket. Något stoppade mig från att äta middag.

Älskade Ana, är du på vägs till mig igen?

Inget mer?

Jag har gett upp, vågen pekar upp och jag gråter. Men jag har ingen styrka, ork eller vilja kvar. Ana har lämnat mig. Det känns som om en bit av mig dog när hon lämnade mig. Hur kunde hon? Vad hände? Vad gjorde jag?

Jag ska börja med GI i alla fall, kanske kan det hjälpa? Tror inte det. Gymmet står på listan med. Kanske kan jag få Ana tillbaka? Kanske kan jag klara av att få min styrka tillbaka?

Snälla kom tillbaka...



RSS 2.0