Onsdag

Liiiiiiiiiiite duktig har jag varit idag i alla fall.
Viste att jag skulle ut med M idag (som förövrigt är min flickvänn nu, så jag är inte singel längre :D jag är så kär!) så jag totalt vägrade att äta. Vem vet var vi skulle hamna sen. Fika? Pizza? Kinamat?
Ja jag visste verkligen inte så jag åt inget. Fick i mig bara några miniglas vatten och en kopp kaffe med socker. Sen när vi gick så hamnade vi vid pizzan, *suck*!
Så åt ca 1/3 av pizzan. Man blir ju skitsnabbt mätt om man inte ätit något under dagen! Yay!

Så dagen idag då:

Frukost
  ---

Lunch
Kaffe m en sockerbit

Middag
1/3 kebabpizza -.-''

Kvällsmat (vet att vi ska äta det sen och vet redan vad jag ska äta)
1 knäckebröd m 3gram smör (är det bara jag som är mobbad och vet hur mkt smör jag har på? xD)
The m mjölk

I know, the pizza tog död på allt "bra". :(
Men vad tycker ni?
Låter det som en bra dag, eller som en fail dag enligt er?
Hur se ni på det?
:)

Stay strong girls!

~I'm in love! ~




Update

Ännu inget mat, endast en kopp kaffe m en sockerbit.

Yay för spärrat matkort!! <33

Tisdag

Okej fail idag också (allvarligt finns det någon dag då jag inte skriver fail??).
FAN! Jag som vägde mig idag och såg att vågen stog på 83.6! Det är -1.4 kilo ju och jag fuckar upp det!
ÅÅÅÅHH!!

Jag är värdelös! Fattar inte ens att ni läser min värdelösa blogg längre :'(
*snyft*
Jag kommer aldrig få bli vacker! Och jag har bara mig själv att skylla!



Detta har väll inget med bloggen att göra, men jag är kär!
Superkär!
Fan jag älskar henne! Måste gå ner i vikt för henne, hon är smal men jag är fet.
Jag ska bli vacker för dig M <3
M du betyder så mycket för mig, jag ska bli vacker bara för dig! <3

 


Måndag

Usch vad jag är dålig på att blogga!
*får damp på mig själv*

Problemet är ju skolan. Jag stiger upp vid 5 och kommer hem vid 18. Ni kanske fattar att jag är ganska så skitslut när jag kommer hem då. :/

Usch usch usch!!

Jaja, dagen idag då.
Den har väll gått sådär.
btw: Mitt matkort har blivit spärrad för vi har inte fått hem räkningen till det så dom spärrade det. YES YES YES!! Nu har jag ju verkligen något att skylla på varför jag inte äter!
Jag hade ju tänkt att inte äta någon mat, men självklart så måste man ju äta. *suck*

Frukost
   ---

Lunch
ca 50g rivna morötter,
50g "pizzasallad" liknande i alla fall,
två gafflar "broccoligratäng" (=sönderkokta broccolis med ostsås över)

Middag
2/3 paket nudlar
te m mjölk

Övrigt
Cappuccino
Ett äpple

Fan känner mig fetast ever! Varför åt jag nudlarna för? Jag kunde sagt att jag inte var hungrig, och varför tog jag en cappuccino för?? FETT FETT FETT!!
Jag är ett failbarn :(

SNÄLLA SVARA! Någon som vet?

Är det sant att kaffe blir till fett?
I så fall är jag körd!

<3

Hur jävla rätt är inte denna video?
Jag älskar den!!
LOVE LOVE LOVE!!


Lördag, eller ja söndag kanske

3 dagar sedan jag sist skrev, hmm, det är ju ganska illa.
Lite kan jag ju skylla på att skolan tar verkligen död på blogglivet. Det är inte särskillt ofta jag kan blogga från skolan då det alltid är fullt med folk i datasalen och skulle de en massa proana bloggar så skulle dom väll undra (speciellt när en tjock person sitter och surfar på dom) och sedan så kan man bli avstängd från datorerna ifall tekninkerna skulle upptäcka att man var inne på "opassande" sidor.

Jaja, nog om det. Den sista veckan har väll gått sådär lite halvt dåligt. Har mens just nu också så allt är åt helvete. Min mage sväller upp så jäkla mycket så fort jag får mens och jag vågar inte ställa mig på vågen under menstiden eftersom jag inte vågar se siffrorna på vågen. Så jag har inte en aning ifall jag har gått upp eller ner på sista tiden. YAY! -.-''

Maten har jag börjat bli lite bättre med i alla fall. Det brukar oftast se ut såhär:

Frukost
Vatten
Fiber +
Kaffe (oftast)

Lunch
Vatten
Fiber +
(skolans lunch ifall jag blir tvingad, men då äter jag mest bara sallad)

Middag
Det som dom lagat här hemma

Problemet är bara att jag brukar äta liiite för mycket när jag kommer hem, men det är något jag får jobba med. Och sen helgerna, hjälp! Där måste jag jobba på!
Sen har jag kommit fram till att gymmet är nog en aktivitet jag kan glömma. Jag hinner helt enkelt inte.
Men jag får bli nogare med att gå ut och gå och sånna saker istället. Och när jag är hos faster ska jag försöka komma ihåg idrottskläderna så jag kan ta med deras hund på en jogging tur.

Nehe, nu ska jag ta och sova.
God natt!
 

***

Jag orkar inte bry mig om skolan. Mamma har till och med slutat tjata på att jag ska gå dit. Hon säger bara "Ska du gå idag?" istället för att köra iväg mig till skolan.

Jag äter för mycket, jag går inte ner i vikt, jag är äcklig som få.

Jag är värdelös.

Mina kompisar orkar inte höra om min skit längre. Dom orkar inte se, det tär för mycket på dom.

Bup har gett upp hoppet så jag går inte dit längre. Inte för det hjälpte, men känns ju kul att veta att man är ett hopplöst fall.

Min faster tror hon vet allt och jag tycker inte om hennes man. Hon tror att hon kan lösa allt genom att trycka i mig 3 gigantiska portioner med mat hos henne. Kul att bo där då.

Jag orkar inte vara hemma, allt är så åt helvete just nu. Men jag vill inte vara någon annan stans heller.

Jag vill bara sova.

Jag vet inte ifall jag vill leva längre.


Klipp

Okej det blev bara ett klipp igår och det hamnade inte på bloggen bara för att min dator hade damp. Men nu ska det funka. :)
Klippet är väääldigt simplet för jag snodde bara Skinnys tips från hennes blogg. Haha, men jag fick det så ni kan vara lugna ;)
Så det är ett tipsklipp helt enkelt.

Stay strong!


Ny thinspoklipp ikväll

Jag lovar, på heder och samvete, jag ska fixa thinpsovideos ikväll!
Inte för att någon kanske bryr sig då men.

Sorry för dålig update today.

God natt!

Svarar på era kommentarer i morgon. Jag är så trött just nu att jag antaglien kunde somna ståendes så det känns som om sängen går före det ikväll.

Kan berätta att kvällen gick åt helvete med fail, men det kommer en dag i morgon också.
Sov gott & stay strong!

Ytligare lite uppdatering från skolan

Jag skippade lunchen idag.
Tummen upp för mig :D
Är allmänt superdepp så ingen tjafsar särskillt länge med mig idag.
"Ska du verkligen inte äta något?"
"Nej jag är inte hungrig säger jag ju!"
"Inte ens en fralla?"
"Men nej! Jag har ont i magen så jag skiter i att äta!"
Jag kan väll antagligen inte skylla på att jag har ont i magen varje dag, men det får jag lösa.
:)

Snabb uppdatering från skolan

Såg att jag hade gått up när jag stälde mig på vågen igår.
Inte bra!
Så idag känner jag mig pepp!
Ska verkligen äta minimalt idag!

Hoppas det går bra för er där ute :)
Stay strong! <3


Bränd ännu en gång

Man ska aldrig släppa in någon för nära in på livet.
Varför kan jag aldrig lära mig detta?

Ännu en gång har jag blivit lurad,
ännu en gång har jag blivit bränd,
ännu en gång har någon kommit före mig.

Okej jag vet ju inte till 100% ifall hon blivit kär i en annan, men hennes sätt att bete sig och hur hon pratar osv talar för att jag är bortglömd.

Thinspo - Angelina Jolie

Måste bara säga att jag blir helt mållös när jag ser eller hör om denna männsika.

1. Hon är inte den där "tjejiga-tjejen". Titta bara på hennes filmer, hur många filmer ser du henne som en "tjejig-tjej"? De filmer jag sätt i alla fall har hon spelat en riktigt tuff person som inte tar skit av något och hon verkar vara så till personligheten också.



2. Hon har aldrig varit sådär stor. Alltså innan hon gick ner en massa i vikt så var hon normal. Visst hon är supersnygg som hon är nu, men hon var supernygg innan också. Alla är inte fula i kurvor (tycker inte jag i alla fall). Så osmikrande bild, I know, men hittade inte direkt någon bra från "innan".



3. Hon är typ världens bästa skådespelerska.
LOVE HER!



4. Hon bryr sig! Hon är högt uppsatt i UNICEF (det är rätt va?) och hon är med och hjälper folk lite här och där. Hon vill verkligen förändra världen till något bättre! Och sen är det ju bara att titta på hennes familj. Adoption. Hur bra är inte det? Det finns hur mycket barn i världen som är helt ensama och inte har något som älskar dem.



6. Sen det sista, HENNES KROPP! Vem skulle inte dö för hennes kropp?
Smala vackra ben, smala armar, vackert ansikte men underbara ögon och läppar och trotts att hon är smal så har hon bröst! Hon är perfekt, allvarligt, hon måste vara perfekt! Titta bara på henne!
Kärlek till henne!

















Min blogg kommer kanske se lite konstig ut om ett tag. Jag ska ändra storleken på bloggen och antaglien ändra header och lite så, och jag vet fortfarande inte vad jag håller på med så ;)
Haha

Jävla problem

Känner verkligen att jag varit väldigt off inte särkillt aktiv. Jag ska bättra mig, lovar!
Problemet är ju bara att skolan tar död på blogglivet (speciellt när man ska bo hos faster 2 ggr i veckan).

Jag vill börja på gymmet igen, men vet verkligen inte hur jag ska hinna. För som det är nu så finns det verkligen ingen som helst tid till det. :(

Om jag inte bodde hos faster lite då och då så kanske det hade gått, men det sket sig ju när jag flyttade dit. Och sen är ju problemet maten när jag är hos henne. Inte en chans i världen att jag skulle lyckas med att skippa något mål, dom är 100 000-gånger värre än mamma och pappa! Och jag skämtar inte! Och trotts att jag försöker äta "normala" portioner hos dom (som känns gigantiska!) så hör man klagande. "Men guuuud vad lite du äter", "Du äter ju som en sparv" och liknande. Och jag försöker verkligen att äta skitmycket bara för att få dom att hålla käften, men problemet är att båda är överviktiga och äter gigantiska protioner så hur jag än gör så kommer jag äta som en sparv.

Men varför försöker jag ens att äta normalportioner för?
Därför att min faster är ganska inne när det gäller sjukvård och liknande så skulle hon misstänka det minsta lilla (hon visste att jag inte åt innan men tror som alla andra att jag blivit frisk) så skulle hon ringa sjukvård och bup. Och jag menar det, hon skulle verkligen göra det. Om inte det så skulle hon ringa hem till mamma och pappa och säga till dom att ringa till bup.

Faan!
Jag längtar så tills jag flyttar!
Fattar ni hur underbart det kommer bli eller? Bestämma själv, inte ha massa mat och godis som ligger där och försöker förföra en, man kan ha thinspobilder på alla väggar överallt och ingen som märker när man äter och inte äter!
Varför kan man inte få flytta nu för?

Om jag bodde själv...

Skulle jag ha bilder som dessa hängandes på kylskåp, frys och skafferi:
(klicka för större)

   

Skulle jag ha bilder som dessa i alla andra rum:

   

Skulle min frys endast innehålla vegitariskt och is, mitt skafferi varma koppen, te och kaffe och mitt kylskåp minikeso, cola zero, sallad och frukt.

Skulle jag ha speglar överallt!

Skulle jag ha träningsredskap lite här och där.


Be happy! That’s your only defense!


ingen rubrik

Känner mig värdelös. Jag är inte bra på något, jag har inget som gör att jag "står ut i mängden". Jag smälter in i omgivningen. Jag är en sådan ni kanske sätt i skolan men aldrig laggt märke till. Jag är en utfyllnad.

Jag är inget.

Tårarna finns inom mig, men jag kan inte gråta. Inte ens det kan jag göra rätt. Och jag går j iuinte ner i vikt, jag är för dålig på allt! Varför inte bara ge upp för? Varför inte bara aceptera att jag alltid kommer vara ett jätte stort fetto? Jag klarar ju tydligen inte av att göra något åt saken ju.

Jag är så jävla värdelös.







Stay strong girls. <3


Hunger

Hunger hunger hunger...
I love you!
Trotts att det gör ont och att magen låter som tredje världskriget så älskar jag dig!
You will make me perfect<3

Ännu en på G

Jag har inte ens dumpat killen än (håller väll på) och jag har redan hittat en tjej.
Pirr, pirr, pirr i magen.
Vi får se hur detta går.
Hoppas jag träffar henne i morgon :D

Hur blir man pepp egentligen?

Okej, pepp pepp pepp behövs!
Jag tror det är lite där det brister. Därför jag äter för mycket. Jag menar hade jag varit mer peppad (eller hotad) så hade jag ju verkligen skitit i att äta. (det jag menar med hotad är då att något försvinner från mig ifall jag äter typ)

Jag behöver hjälp med pepp-tips!
Vad gör ni?
Har ni t ex massa smala modeller på väggarna, speglar lite här och var i rummet, lyssnar på någon peppmusik eller något annat?
Jag behöver all hjälp jag kan få!



Fixade nya ljus till rummet :)
Den röda har doft av rosor och de vita av vanilj, mums!
Synd att jag inte får tända dom ännu, men det kommer.


Ibland har man inte rubriker på lager

Hetsade i mig jävla äcklig tårta innan!! ><
Faan va äcklig jag är!

Straff?
Pedantstäda hela mitt jävla rum!
Jag verkligen hatar att städa, det värsta som finns verkligen.
Alltså ett bra straff.

Usch usch usch!
Hatar att gå i skolan, men vet ni, jag måste!
Ingen skola = inga rutiner, inga rutiner = fett!!

Jag måste vara den svagaste männsikan i hela universum!
Jag läser alla era bloggar och ni är så jävla duktiga hela tiden och så kommer jag,
jag skämms när jag läser era bloggar. Ni lyckas så bra och jag bara fuckar upp allt hela tiden!
Jag är ju helt jävla värdelös!

This is all I can do for the moment

Sorry for sad thinspo's, but that’s all I can do for the moment.



http://www.youtube.com/watch?v=_txoqwY9kw8


Sorry för tråkig blogg just nu

Okej, ännu ett inlägg som inte kommer handla om det vanliga jag skiver om.
Jag kan berätta att jag kommer vara lite off från och till nu ett tag. Jag mår verkligen psykiskt dåligt just nu.

Detta beror på
en kille som inte förstår att jag inte vet ifall jag vill eller inte, han ger mig verkligen inget utrymme och jag känner mig jätte stressad och pressad. Sen skriver han "Jag älskar dig". Jag älskar inte han, inte ännu i alla fall. Det känns som om vi knappt inte lärt känna varandra och så skriver han så, ja det bara trycker på då.
skolan. Ja behöver man säga så mycket mer eller? Val som ska väljas, prov som ska göras och läxor som ska pluggas. Jag klarar verkligen inte av pressen.
miljön hemma. Just nu så är det pressat då pengarna tryter lite.
maten. Ja bor man hos matälskade släktingar som äter dygnet runt och klagar på att man äter för lite och försöker få en att äta hela tiden, då känns det välldigt jobbigt. Visst, alla av oss går ju igenom detta och så. Det är väll inget speciellt med detta, men alla faktorer gör mig redan kännslig och så kommer alla andra och klagar.
min kompis som jag aldrig träffar. Hon är svartsjuk för jag har träffat en "ny", men hon är inte min kompis direkt. Jag har bara ingen annan att umgås med. Men jag är svartsjuk i min tur på hennes "nya". Men hon säger att hon inte heller tycker om denna person och är i samma sits som mig, hon har ingen annan att umgås med.
jag är depp igen. Allt detta + depp = ingen bra kombination alls.

Mitt liv är lite för jobbigt just nu.
Mina tankar går i 180 km/h, ena stunden tycker jag så och nästa stund har jag ändrat mig helt!
Jag vet inte vad jag tycker och tänker, jag vet inte vad jag vill. Allt är faan helt upp och ner just nu och jag vet inte vad jag ska göra för att rätta upp livet igen.

Förlåt

Sorry för jag inte läst era bloggar.
Sorry för jag inte orkar svara på kommentarerna just nu.

Igår så hade jag så ont att jag inte orkade och på kvällen var jag på akuten.
(inget allvarligt, lovar!)
Idag så har jag varit upptagen hela dagen och nu är jag bara så depp och trött.
Förlåt för att jag inte är mycket till pepp just nu (om jag ens har varit det någonsin föresten).


Yay! Pizza gå och dööö!

Känns som om allt jag klarar av är fail.
*suck*
Sen kommer den roliga nyheten, vi ska äta pizza!
YAY!
Jag är ju sååååå lycklig!

Varför inte bara döda mig direkt för?

Och inte kan jag ta en sallad heller, för vi ska köpa en sånhär familjepizza som alla delar på.
:'(

...

Jag är äcklig
Jag är värdelös
Jag bara failar hela tiden
Jag kommer vara fet i resten av mitt liv

...

Endast 3 timmars sömn inatt.
Ont i halsen efter att jag spydde igår.
Orkar inte bry mig om skolan.
Vill bara hem men vet att mamma kommer strypa mig ifall jag åker hem.
Vill sova.
Är hungrig.

Bryr mig inte om livet alls just nu.

Mitt nya liv

Fan vad jag är värdelös!
(jag har varit lite väck eftersom jag inte alltid bor hemma)
När jag är hos min faster så försvinner ana. Ångesten och ana är totalt väck!
Jag äter och äter utan att jag känner någon som helst ångest, vafan liksom?!

Upptäckte att vågen gått uppåt lite igen så jag måste ta tag i mitt liv nu!
Så mitt "nya" liv då.

1. Måste verkligen sluta vara en sådan godisgris! Jag skämms ju!
2. Gymmet 1-3 ggr/veckan, minst! (har inte varit där på aslänge :O, skäms skäms!)
3. Armhävningar & Sit-ups alt Knäböj & "Kissande hunden" varje kväll innan jag somnar. (vet inte hur jag ska lösa det när jag är hos faster då men)
4. Shake till frukost, "lunch för syns skull" (alltså pytte, pytte lite mat som inte äts upp) och knappt ingen middag
5. Ingen jävla fucking hets!

När jag är hos faster vet jag inte hur detta ska gå eftersom det är i stort sätt omöjligt att följa detta då, men då får jag göra dubbelt så bra när jag kommer hem igen helt enkelt :)

God natt!



Notering för mig själv:
Sluta spy varenda jävla dag!
Inte bra för mig :S

Mållista

Ett tag var jag ju lite halvt väck här i från och då gick jag upp lite och sen stog vågen still. Därför försvann min lista lite, men kör jag med den igen. :) (men jag fuskade minnsan inte! jag använde inget av sakerna!)

85 - Jag får använda mitt svarta nagelack igen
83 - Min favorit parfym får användas igen
80 - Då kommer jag äntligen få använda mitt doftljus och mina doftrökelse igen.

Jag ska väga mig innan jag går till skolan, men det verkar som om jag får använda min parfym igen!! :D
Sen är det 3 kilo kvar, sen kommer äntligen mitt rum lukta så underbart gott igen. Guud vad jag saknar lukten! Jag var nära att tända ljusen idag, men får inte!

Sen måste jag ju komma på fortsättning på listan. Hmm...

78 - Mitt hårspray-pulver-sak (styling sak helt enkelt xD) för inköpas igen
76 - Jag får skaffa nya dogtljus
74 - Ett kitt med schampo, balsam, tvål och lotion som jag tycker om ska köpas
72 - ?
70 - ? (ska firas i alla fall!)


Detta är ett förslag sålänge i alla fall till fortsättningen på listan, men det tål att tänkas lite till på. Nu ska jag ta och sova lite!

Stay strong girls! <3



Btw, Miss Piggie, kan man få ditt lösenord så man kommer in på din blogg? :)

Jag såg min chans

Tror ni inte att jag tog en sån jävla äcklig panpizza iaf eller??
Jävla äckel!!
ÅÅÅH!
Hatar verkligen mig själv ni!

Sen kom ju mamma hem och då var det mat. Pytt i panna m. ägg.
Mamma & Pappa åkte sen till stan och syskon + kompisar var upp så jag såg min chans.
Jag tror inte jag lyckades spy upp allt, men jag fick upp hälften i alla fall. Lite av det äckliga försvann i alla fall!
Men det äckligaste måste väll ändå vara att spy kallt? Asså mjölken jag drack var fortfarande kall, hur äcklig kännsla är inte det??

Usch!

Nu har jag alldeles ont i brötet när jag andas och tungan känns konstig. Någon som råkat ut för samma?

Lillasyster

Min lillasyster har räddat mig!
Hon och hennes kompisar sitter i köket och äter just nu och då vågar inte jag äta.
Tackar!

Hitills idag:
½ tunnbrödsrulle m. skinka
1 kopp te m. 0,25 dl mellanmjölk

Nu ska jag ta en kopp te till och en varma koppen.

(tror ni inte ungjävlarna käkat pizzan jag vill ha eller så nu luktar det pizza i hela köket, hur fan ska jag stå emot nu då?!)

Hets-stop

Det var jävligt dumt av mig att stanna hemma idag egentligen!
Så fort jag hamnar efter med rutinerna så håller jag nästan på att börja hetsa.
2-3 gånger har jag redan idag hindrat mig från att hetsa, och mer kommer det säkert bli.
:(
Frågan är bara hur stark jag är.

Jag är så jävla sugen på en panpizza som ligger i frysen, men fattar ni hur mycket fett och kcal det innehåller eller??
BLÄ!!

Det enda som räddar mig just nu från att springa och hämta en pizza är dessa klipp:



(tönt som man är tittar jag på min egna video :O)

Hur faan ska jag överleva idag? :(

Orka

Orka skola idag
><


God natt igen!

TIPS!

Mina regler, som nu vid detta laget sitter fast i huvudet så det går automatiskt. Tips till er som jag tycker om mat lite för mycket, eller till er "nybörjare". Detta använder jag och hitills har de varit vattentäta. Så länge man äter så gnäller ingen.

Innan maten
1. Skriv in texter i mobilen alt. block eller kalender du alltid ser innan maten. Skriv in peppande texter som gör att du inte vill äta.
2. Ha bilder i mobilen. Några på smala, vackra thinspo tjejer/några äckligt tjocka, feta tjejer. De smala kommer göra att du inte vill äta för du vill bli lika vacker, de tjocka gör att du inte vågar äta, tänk om man själv skulle bli lika tjock?
3. Ta Fiber + en timme innan maten, eller något annat som sväller upp i magen.
4. Drick mellan 2-5 dl vatten precis innan. Då känner du dig mätt.

Maten
1. Försök att äta bara när någon ser. Annars försök skippa.
2. Ta alltid lite mat. Försök att ta lika mycket som din knytna näve som max (nu räknar jag inte med salladen).
3. Fyll ut tallriken med sallad (då tänker ingen på hur lite mat du tar)
4.  Ät ALLTID salladen först! Då känner du dig mätt tills du ska börja med maten som innehåller mycket mera kalorier.
5. Ät låååångsamt och tugga många tuggor. (t ex jag måste tugga 20 gånger innan jag får svälja)
6. Drick en massa vatten!
7. Lämna alltid mat. T ex om du ätit Potatis mos m. köttbullar, lämna då både köttbullar och potatismos.
 
Efter maten
1. Använd en hårsnodd med metall och snärta dig själv med, flera gånger på samma ställe. (om man glömmer hårsnodden, nyp dig så hårt att skinnet det bara går och flera gånger)
2. Känn dig äcklig! Känn skuld! Känn ångest! Detta kommer peppa dig till att inte ta lika mycket nästa gång du ska äta.
3. ENDAST I NÖDFALL: Spy (spyr man ofta kan det bli misstänksamt + dina tandläkare kan upptäcka det då dina tänder får ta stryk)

Ursäkter för att skippa maten
1. (den klassiska) "Jag har redan ätit". Säg att du redan är mätt, ätit nyss eller liknande. Denna funkar ganska ofta. Speciellt om du kommer hem från skolan. Säg att du och dina kompisar ätit på ett café t ex. Göm sen gärna pengarna alt ta ut pengarna så har du en vattentät lögn.
2. Säg att du mår dåligt. Och måste du äta så säg att du har ont i magen eller mår illa, då misstänker dom inte ifall du äter nästan inget.
3. (om man kommer hem ganska sent) Säg att du är trött och går sedan och lägg dig. I rummet sen kan du ju alltid titta på tv, läsa bok, lyssna på musik etc. Inget dom märker då dom tror att du sover.
4. Säg att du måste göra läxan först och sen råkar du "glömma" att äta.
5. Bli vegitarian alt vegan och gör din egen mat (alltså ingen då).
6. Ät på ditt rum. Släng sedan maten när ingen ser.

För att inte känna hunger
1. Titta på film
2. Spela spel, t ex Sims
3. Lyssna på musik
4. Gör thinspo videos
5. Städa
6. Gå ut och gå
7. Drick en massa vatten
8. Träna
9. Använd Fiber + piller (de sväller i magen)
10. Besök en kompis
11. Gå och handla
12. Gå till bibblan (där får man ju inte äta)
13. Gå ut i naturen med en kamera och ta miljoner med kort

Detta är vad jag kör med i alla fall, ni kanske har miljoner av andra sätt att göra på som är mycket bättre. Ni är välldigt välkommna att berätta det i så fall. Vi är ju här för att hjälpa varandra, eller hur? :)
Hoppas i alla fall att jag kunde hjälpa till hos nån!


Perfekt!

Sökte lite thinspo på nätet lite innan och hittade denna bild:
(klicka självklart för större bild)



Hon är perfekt.
Helt pefekt.
Jag vill ha hennes kropp!
Jag vet inte vad ni tycker, men för mig är hon perfekt.

Varför föddes jag inte med hennes kropp?


Rock on (skinny) girl!


     

Thinspo of the day


Snälla säg att nån vet!

Kan det inte vara någon människa som vet en sida där man kan se serier gratis?
En kompis sa det här om dagen, men jag kommer inte ihåg sidan :(
Jag vill se L World!


Igår

Okej igår var ju ett bakslag till max, men jag vågade inte säga nej.
Mina föräldrar tror äntligen att jag äter normalt igen så jag var livrädd att förstöra det. Så jag åt och såg glad ut ungefär.
Maten då var mackor med stekt ägg till frukost, rullar med köttbullar & röbetsallad och kyckling & bacon röra till lunch, pizza till middag och sen godis lite här och där. Under hela dagen hade jag så ont i magen att jag trodde jag skulle dö! Min magsäck har ju äntligen krymt en massa och då när man fick i sig all den maten så skrek den av smärta! Totyr.

Idag känner man ju sig lite lagom tjock.
*suck*
Jag tänker inte ställa mig på vågen i alla fall! Det vågar jag inte.

Om jag ändå kunde fått spy lite igår. Hade väll kanske inte hjälpt så mycket, men lite i alla fall? Men det vågade jag inte heller göra. Det var sånna "öppna" toaletter där. Ni vet när det är som bås och det är en glipa mellan golvet och taket. Så det hade ju hörts ganska så lagom + jag gick ju med en kompis och lillasyrran och dom var ju såklart med till toan.

Ja det är väll bara att börja om då. Hoppas det gick bra för er igår!

Imorgon kommer jag bli fet

Imorgon ska jag iväg med familjen och då kommer jag inte undan all mat.

Jag är äcklig.

Tid

Snälla säg hur jag ska få tiden att räcka till allt.

Tankar, tankar, tankar

Jag bara failar hela tiden.
Jag är värdelös.

Jag betyder inget för er längre.
Jag har sjunkit in i någon sorts dimma och jag existerar inte för er längre.
Jag försökte äta, kanske ni såg mig då.
Nej
Försökte att sluta äta, såg ni mig då?
Nej

Jag är ingen, har aldrig vart.
Jag trodde ett tag att jag var det, men jag hade fel.

Men jag ska inte vara bitter. Jag ska inte tänka "Varför lämnade ni mig?".
Istället ska jag se på minnerna.
Jag ska titta på dom och tänka "Den tiden var det mest underbara tiden i mitt liv, ni fick mig att skratta, le och leva. Ni fick mig att känna mig älskad och jag fick reda på vad vänskap och gemenskap betyder. Ni ska för alltid finnas i mina tankar och minnen".
Jag kommer alltid sakna er, men det är erat val. Vill ni inte ha mig mer så visst. Jag ska lämna er ifred.

Men vad som än händer, jag älskar er. Både då och nu och kommer alltid göra!
Men farväl då?
<3




Sorry för virrig text, men ni behöver inte förstå. Det är det inte meningen heller, jag behövde bara skriva av mig lite.

Testar youtube-klipp *snälla funka!*

Okej tycker denna är välldigt irriterande, men måste testa om jag äntligen kan lägga upp klipp från youtube.


Lite fail här och där

Usch vad mycket fail det har blivit!
Kompisar som ska fika och käka på kinaresturang. Sen har jag varit helt bakom flötet så jag har inte ens kunnat tänka så helt plöttsligt var det mat i munnen. I morgon ska jag skärpa mig igen! En kille kan inte bara komma och förstöra allt för mig och rubba min bana helt! Det är ju nu jag ska vis hur starkt jag är, inte hur svag.

Sorry att jag inte varit så peppande (vilket jag aldrig tycks vara) och inte laggt ut några bilder eller något. Men nu ska jag ändra mig, igen.

Stay strong<3

Inte kär i han

Vafan har jag gjort?
Just då brydde jag mig inte så mycket, men nu? Jag mår så dåligt över det hela.
Vi hade ju bara träffats en gång!

Allt började med att han la armen över mig, visst inte så farligt, men jag tyckte ite direkt om det egentligen. Jag kände mig obekväm. Sen fortsatte det. Jag trodde att det bara skulle bara vara en liten oskylldig puss och så kom tungan. Jag ville ju inte gå så långt.

Och jag har funderat lite idag. Han har skickat 100 sms minst idag och jag känner mig inte alls bekväm med att han skriver "puss", "jag tänker på dig varje sekund" och "<3333333". Inte efter en gång!

Men det är ju mitt egna fel. Jag kunde ju ha puttat bort han när jag tyckte att han gick för långt. Jag kunde ju sagt att jag inte ville att det skulle gå så fort. Men just då tänkte jag inte på det. Just då kändes det rätt, men jag är inte kär i han. Jag är kär i tanken på att ha ett förhållande, men inte i han. Allvarligt så vet jag inte ens om jag tänder på killar. Jag har alltid varit lite mera åt tjejhållet men då tänkte jag att jag var bisexuell eftersom man måste ju vara ihop med nån kille nån gång. Det är ju "normalt". Men nu, ja jag vet inte. Jag vill allvarligt aldrig ha nån jävla k*k i mig! Inte hans eller någon annans. Men jag vet ändå inte.

Hur fan kan man inte veta vilken läggning man har då?
Fan jag är ju patetisk! Och hur kan jag känna mig dålig av hångel?!
Hallå!
Det var ju inte som vi låg med varandra! Jag är ännu mera patetsik.



RSS 2.0