Min diet - At the moment

Te diet
Jag vet inte ifall det finns någon existerande diet som heter så, om inte så finns det nu.

Det innbär te istället för mat helt enkelt, eller ja jag måste äta 1 gång per dag eftersom jag har föräldrar på mig annars -.-'' *suck*

Men alltså en vanlig dag blir runt 2-4 koppar te (= ca 0-4kcal (beror på vilken sida man läser)) + hermesetas (= 0kcal) + mjölk, ibland (= 0,25-1 dl = 9,5-38 kcal)

= Inte särskillt mycket kcal per dag.


TE-diet

Frukost
Te (med hermesetas + mjölk om man vill)

Lunch
Te (med hermesetas + mjölk om man vill)

Middag
Te (med hermesetas + mjölk om man vill)

Kvällsmat

Te (med hermesetas + mjölk om man vill)

Övrigt
Ett stort glas vatten varje timme!
Middag ifall jag blir tvingad :(
Te (och vatten med för den delen) fler gånger under dagen ifall man vill, med då utan mjölk!

~TIPS~ -Vardags Thinspo

Utan att väcka misstankar.

1. Skriv ut en massa bilder på smala kändisar du tycker om (exempel längre ner på sidan), ingen kommer misstänka något! Jag menar tycker du om, låt oss säga Angelina Jolie, och folk även vet om det så kommer de aldrig reagera något ifall du har en massa bilder på henne på din vägg. Så sätt det lite överallt i rummet så du ser det hela tiden.

2. Ladda ner Youtube-downloader (tänk på att detta kan ge din dator virus ifall du inte vet vad du gör eller inte har ett bra skydd till datorn!) och sedan går du in på youtube och ladda ner en massa thinspo-klipp du tycker om. Då har du thinspo-tips även när du är offline från internet och du kan sedan lägga in dem i t ex mobilen. Dock är ju inte detta helt riskfritt, någon kan ju råka hitta filerna på datorn eller snoka igenom din mobil. Så tänk över detta först!

3. Sätt upp en massa bilder på snygga killar (helst kändisar) eller tjejer (ifall du är bi/lebb/kille) och sen kan du ha dem som pepp (exempel längre ner på sidan). T ex "Om någon av dessa ens skulle vilja titta på dig måste du bli smalare!" eller "Skulle du vilja vara tillsammans med någon som är så jäkla perfekt när du ser ut som du gör? Bäst att göra något åt det kanske?".

4. Sätt upp bilder (se 1 och 3) i din garderob (ifall du har walk-in garderob) eller på garderobsdörren. Du klär ju alltid på dig på morgonen så då är detta ett säkert kort så du verkligen får se det direkt när du vaknat.

5. Sätt upp bilder (se 1 och 3) på dörren ut från ditt rum. Då ser du garanterat dem direkt på morgonen! Jag menar det finns ju inget sätt du inte kan se dem, du måste ju gå ut genom rummet på morgonen.

6. Om du har spegel på ditt rum, sätt en massa bilder (se 1 och 3) där! Varje gång du ser dig i spegeln så har du minsann något att jämnföra dig med.

7. Kom precis på ett sjunde. Vänner! Det finns nästan alltid en eller några kompisar man vill se ut som och ofta finns det en som är supersmal och snygg. Fixa en "vänner-vägg". Det lär ju ingen tro på att du använder som thinspo! Sen kanske du har några tjocka vänner? De funkar bra de med! Det blir ju tvärt om, du vill inte se ut som dem alltså kämpar du för den skull.


Exempel:

Kanske du tycker om Twilight? Då är ju Kristen Stewart perfekt att sätta upp på väggarna!
Jag menar vem vill inte ha hennes smala kropp?

Angelina Jolie tycker de flesta om (har jag upptäckt) så hon kan vara ett säkert kort. Hon är snygg, smal och en bra skådis. Ingen lär misstänka något ifall du har henne på väggen.

När det gäller killar så finns det ju en hel del hunkar att välja på, kanske tycker du om 30 Seconds To Mars? Eller kanske Tokio Hotel (Bill passar inte bara bra som "kill-pepp-bilder" utan även som thinspo, jag menar hur jäkla smal är inte han?)? Ja det finns snygga killar överallt, både i musikbranchen och filmindustrin!

 

 

Ja det finns ju hur många som helst att välja mellan!

Bara att välja och vraka! Och chansen är nog liten att du blir på kommen. (För att ta det ett snäpp längre så kan du tanka mobilen full med sådana bilder och varje gång du blir hungrig är det bara att titta på de.)

 

~Stay Strong~

 


Jag vill bara gå och spy

Gråter gör jag med, och det är min familjs fel!

1. Jävla fucking julmat
2. När jag väl försöker träna bort fettet och äcklet med Wii Fit vad händer då? Jo varenda jävel ska störa och nu snodde dom spelet för mig. Jag hann träna i 7 minuter. 7 FUCKING MINUTER!! Hur jävla dåligt är inte det?

Fan jag vill bara dö. Hur fan kan de göra så mot mig? Ser de inte hur äcklig jag är? Ser de inte hur jävla fet jag är? Ser de inte hur olycklig jag är?

Tips?

Jag söker tips på sidor just nu och skulle vara superglad ifall ni kunde hjälpa mig! :)

Det jag letar efter är sidor som får en att inte vilja äta (t ex på äcklig mat, fett, feta människor osv), tips sidor (t ex proana sidor, proana medlemssidor) och thinspo-sidor.

Skulle vara sjukt tacksam ifall ni har något att dela med er av! Alla som delar med sig länkar jag och självklart länkar jag alla sidor jag får fram.

Tack på förhand.

Dear Santa...

Give me this in christmas


Äckel Äckel Äckel

Okey nu måste jag ta tag i detta på riktigt!
Usch till mig!!

Jag ska bli duktig, jag måste bli duktig.
Jag måste hitta den kontroll jag en gång ägde, vart den nu kan vara.

*kämpa, kämpa, kämpa*


So far

Frukost
1 kopp Svart te (0 kcal)
0,25 dl Lättmjölk (10 kcal)
Hermesetas (0 kcal)
1 Clementin (ca 22 kcal)

= 32 kcal

Help

Jag vet att detta är själviskt av mig detta jag nu säger, men snälla hjälp mig!
Jag har varit så jävla dålig och förtjänar egentligen ingen hjälp, men jag är så äcklad av mig själv! Jag har börjat gå upp i vikt pga jag ätit som en jävla gris. Usch jag blir så äcklad av mig själv. 
Jag vet att jag varit borta mycket och jag inte funnits där för någon av er på sista tiden, men snälla, kan vi börja om på 0 igen? 

Amf goes blogspot

Valt att ha 2 bloggar. En som är mer Ana (denna, som fortfarande egentligen är under paus) och en som är men, hmm, personlig?

Ana-myfriend heter den i alla fall. Ni är välkommna att titta in, ifall ni fortfarande vill veta av mig.

Som sagt, för thinspo, tips och sådant så är det på denna bloggen. Kommer antagligen aldrig hamna på den andra. Men håller vid mitt ord, har paus tills nyår. Förutom detta lilla inlägg då ;)

http://ana-myfriend.blogspot.com/



RSS 2.0