Jag har en plan...

Jag har suttit och förlurat på min framtid ett tag nu, vad jag vill med den och hur jag vill leva den och jag har kanske kommit fram till något. Därför jag varit oaktiv här.

Vi får se om jag lyckas.

Ny T-video!

Here it is:


Fuckin fail

Rubriken säger allt.

Hets.

Dagens Mål

* Gå ut och gå minst 45 min
* Städa mitt rum
* Göra klart minst en T-video


Jag tror inte på mina mått

För i så fall så är resultatet såhär (en vecka sedan jag sist mätte mig):

Hals: -1cm
Mage: -1cm
Lår: +-0cm
Vad: -2,5 cm
Handled: +-0cm
Underarm: +-0cm
Överarm: -2cm
Rumpa: -2,5 cm
Höft: -5cm (!)
Bröst: --- Blev fel vid mätning, vilket jag vet om.

Alltså det känns som om det är omöjligt att det försvinner så mycket på en veckan, jag måste ha mätt fel. Eller?

8/4

Jag orkar inte "fixa till" inlägget idag.

Dagens
fylls på under dagen

Vikt
88,7 (-0,2)


Mat
Frukost
- Inget
Summa 0 kcal

Lunch
- 1,25 dl Havregrynsgröt [85 kcal]
- 0,5 dl Lättmjölk [20 kcal]
- ½ tsk Hermesetas Lättströ [1 kcal]
- 1,5 dl The [0 kcal]
- 1 Kiwi [56 kcal]
Summa 161 kcal

Middag
-
Summa

Kvälsmat
-
Summa

SUMMA
161 kcal


Träning
-

SUMMA
0 kcal


SAMMANLAGT
161-0=161 kcal

7/4

Dagens
fylls på under dagen

Vikt
88,9 (-0,2)


Mat
Frukost
- 1 Nutrilett Choklad Shake [111 kcal]
Summa 111 kcal

Lunch
- 1 st Allévo Toffee bar [200 kcal]
- 5 dl vatten [0 kcal]
Summa 200 kcal

Middag
- Fisk m sås & Ris + en massa sallad [350 kcal]
- 4 dl vatten [0 kcal]
Summa 350 kcal

Kvällsmat
- 1½ dl Havregrynsgröt [102 kcal]
- 1½ dl Lättmjölk [58 kcal]
- ~1 tsk Hermesetas Lättströ [~2 kcal]
- 2 st Kiwi[112 kcal]
- Kanel [0 kcal]
Summa 272 kcal

SUMMA
933 kcal


Träning
- 60 min Promenad [327 kcal]
- 60 min Shopping [233 kcal]
- 7 min Situps [ 87 kcal]

SUMMA
647 kcal

SAMMANLAGT
661-560=286 kcal



Inte helt onöjd med dagen. Visst, maten var inte den bästa (jag erkänner) men jag lyckades vara borta från hetsen och slutsumman blev ju bra och det är ju den som räknas i det stora loppet. Så ja, en okej dag helt enkelt :)

Känner mig äcklig

Har ätit, men får inte banga nu. Måste skriva vad det är jag har ätit. Trots att jag skäms som en gris.

Update: Gjort! Skäms, men jag har skrivit det i alla fall.

Nya T-videos

Okej, jag tänkte försöka fixa lite nya thinspo videos inom snar framtid, bara så ni vet, men tänkte fråga ifall det är någon speciell musik NI skulle vilja ha med. Det är ju trots allt för er jag gör dem (och mig själv också så klart), därför tycker jag ni borde få vara med och påverka då det är ni som ska se dem.

Så skriv vad ni vill höra för musik i nästa Thinspo Video! :)

Min youtube kanal finns HÄR föresten, ifall ni skulle vilja veta.


Lägger in en gammal video med, bara för att.


6/4

Okej jag måste försöka klara detta, försöka våga, försöka bli bättre. Jag måste bli bättre.

Så ja, jag tänker skriva min vikt nu. Och ni får gärna spy rätt ut när ni ser den. Och jag måste skriva upp allt jag äter här, jag måste. Annars kommer jag aldrig att komma över min rädsla.



Dagens
fylls på under dagen

Vikt
Morgon: 89,1
Kväll: ??,?


Mat
Frukost
- 0,5 dl Havregrynsgröt + kanel [34 + 0 kcal]
- 1 Knäckebröd + 3 gr Minilätta 28% [39 + 9 kcal]
- 2 dl The + 1 Hermesetas [ 0 + 0 kcal]
Summa 81 kcal

Lunch
- 3 dl Vatten [0 kcal]
- 1,5 dl Köttfärssås [164 kcal]
- 2 dl Äppeljuice [104 kcal] (Man ska inte dricka sådant, onödiga kalorier)
- Majs [~79 kcal]
- Champinjoner [~9 kcal]
Summa 355 kcal :(

Middag
- 1 dl mjölk
- Någon form av köttgryta
- Kladdkaka (efterrätt)
Spydde upp allt
Summa 0 kcal

Kvälsmat
- Lite av en smoothie
- 1½ toast
- 2 dl Mellanmjölk
Jag vet, jag var jätte dålig nu :( Och förlåt för att jag inte orkar räkna kcal just nu, jag är så trött. Hoppas ni förlåter mig <3
SUMMA
437 kcal


Träning
- 20 min cykling [125 kcal]
- 15 min städning [70 kcal]
- 10 min dans [58 kcal]

SUMMA
253 kcal


SAMMANLAGT
437-253=184 kcal

Ni är för bra och jag är för dålig.

Anledningen till att jag inte skriver här är för att jag inte vågar. För jag äter mer än vad jag kan kontrollera och jag väger mer än jag borde. Jag har ingen självdissiplin och jag skäms så jävla mycket. Jag vill itne förstöra för er, för er som är så duktiga. Ni är så jävla duktiga och jag vågar inte ha er som läsare. Ni är för bra och jag är för dålig.

Förlåt mig för att jag är så värdelös.



RSS 2.0