Svar på kommentar

Jag tror inte på blockning på bloggen då jag tycker att alla ska få säga vad de tänker och tycker, men jag börjar bli jävligt trött på denna människa:


Från: Anonym
Jen: saken är den att, hon failar ju varje dag. hon verkar ju inte klara av att ens svälta. om du nu får så jävla mycket panik över att du får i dig mat SÅ KÖR FINGRARNA I HALSEN!

nu går jag, jävla skitblogg.


1: Du sa redan i förra inlägget att du skulle gå, svårt att hålla löften?
2: Jag antar, eftersom du är anonym, är ännu mer fail än mig. För vore du duktig så skulle du inte vara anonym, då skulle du vara stolt och vilja visa upp hur duktig du är. Men nej, istället tar du ut din ilska över att du inte kan lyckas på mig.

Tro inte att du ska trycka ned mig, för du har inte en jävla aning om vad jag gått igenom. Det må vara så att jag failar mer än jag brukade, men det kanske inte är så konstigt då jag bor som jag gör? + Jag försöker ta mig tillbaka till där jag en gång var.

Och sen att jag inte spyr, vafan vet du om det? Vet du hur många gånger jag har spytt i mitt liv eller? Vet du hur förstörda mina tänder är pga att jag spytt? Jag har känsliga tänder och sedan spytt en massa, vilket har lett till att de är i uselt skick. Så om jag håller på och spyr mer så kommer jag få ha löständer när jag är 30. OCH JAG VÄGRAR HA DET!

Så antingen så visar du din blogg (för jag har svårt att tro att du inte har en) eller så slutar du försöka trycka ner mig, okej?

Kommentarer
Postat av: -

nääe, tycker bara det är förhimla hilarious att du blir så jävla arg över en anonym kommentar. visar ju att du tar åt dig. :D hihi.

2010-05-31 @ 17:04:24
Postat av: E

Usch, anonyma människor är såååå dryga! Jag slår vad om att det är en fet gris på 90 kilo som sitter bakom skärmen och försöker trycka ner andra för att själv må bättre. DET är hilarious! Om anonym nu inte skulle vara en fet sugga så skulle hon ju bevisa det genom att länka till sin blogg, vilket hon inte gör ;)

2010-05-31 @ 20:08:20
URL: http://skinnypeople.blogg.se/
Postat av: jen

Håller med E ! Tycker man ska våga stå för sina åsikter speciellt om dom är negativa !

2010-05-31 @ 20:17:58
URL: http://norththin.blogg.se/
Postat av: d

anonyma är bara avundsjuka.

2010-06-03 @ 08:43:14
URL: http://daniellaskywalker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0