Upptäckt

You know what I mean...

Kommentarer
Postat av: Anonym

av? ):

2010-06-20 @ 03:58:40
URL: http://daniellaskywalker.blogg.se/
Postat av: E

Fan :( Om du väljer att göra en ny blogg, snälla skicka den nya adressen isåfall så att jag kan fortsätta följa dig! <3

2010-06-20 @ 10:21:04
URL: http://skinnypeople.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej!

Jag känner inte dig och jag vet inget om din situation förutom det jag läst lite om på bloggen (har inte följt den, hittade den nyss och läst några sidor). Jag har aldrig förstått mig på ana, men jag vet hur det är att vilja gå ner i vikt. Själv så är jag otroligt missnöjd med min egen kropp. Jag har haft vänner som mått dåligt och spytt upp mat etc.

Men iaf, jag tänkte tipsa dig! Prata med dina vänner och din familj, säg att du vill gå ner i vikt, att du mår dåligt. Och börja med GI-metoden. Det gjorde jag för några veckor sen och det funkar faktisk. istället för att räkna kalorier så räknar man kolhydrater, alltså socker. Du kan fortfarande äta och vara mätt. du rekommenderas att äta var 3e timme. du äter inget skit, och du går ner i vikt! asbra! kombinera med träning så går det fortare :)

Det är ju klart upp till dig vad du väljer med ditt liv och det respekterar jag :)

Kram och lycka till!

2011-01-27 @ 11:45:07
Postat av: Emma

Hittade din blogg idag och har kikat igen dom lite. Jag har många kompisar som vill gå ner i vikt och mitt tips till dig precis som till dom är att lägga mer energi på träning än det du stoppar i dig. En promenad på morgonen är effektivt och hoppa inte över frukosten sen, det kan snarare göra att du går upp i vikt. Ät en stadig frukost, det är viktigt. Ta promenader, cykla, gå på gym eller vad du nu föredrar och ät regelbundet och hälsosamt så behöver du inte svälta dig. Och ge det tid, en hälsosam viktnedgång kommer inte över en natt! Sen tycker jag att en sund, normalviktig kropp är mycket snyggare än att vara supersmal och bening.



Jag hoppas du inte ser det här som ett påhopp av något slag utan bara som hjälp på vägen.



Lycka till, kram!

2011-03-07 @ 17:47:39
Postat av: Linnéa

har också ätstörningar och känner igen mig i allt du skriver.

fortsätt kämpa, du är grym!

Kram från linnea!

2011-08-01 @ 23:44:02
URL: http://linneaelisabet.blogg.se/
Postat av: M

Jag blev också upptäckt. I torsdags. Av min pojkvän, så mamma och pappa vet inget, men ändå. Fortsätt kämpa, stay strong!

2011-09-04 @ 18:35:30
URL: http://meandanamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0