Dagen idag

Sisådär. Igår var det värre. Varför ska man alltid äta när man umgås med folk?

I alla fall, när jag vaknade idag så var jag väldigt besviken på mig själv. Gårdagen gick åt helvete, hade besök och massa skit hamnade i kroppen. Euw. Så i morse stod det en chipsskål på bordet och utan direkt tänka mig för tog jag en näve och åt upp. Inte bra. Men kom på mig själv snabbt och slutade. Fattar inte ens varför jag tog näven med chips!

Men sen har jag inte gått nära köket och endast ätit 1 äpple och 1 kopp te. Mycket bättre! :) Nu ska jag steka aubergine. Äter det och skyller på att jag käkar vegetariskt, funkar varje gång :) Funderar dock på vad det är för tillbehör idag :S


frukost
* chips [euuuuuuw!]

lunch
* te
* ½ äpple

middag
* aubergine
* ???

Kommentarer
Postat av: jen

jag har slängt allt i mitt skafferi och kyl ! Då brukar de gå lättare. Sen hatar jag att man ALLTID måste äta när man gör nått med folk :/ Sen när man får pikar för att man inte äter nå.. bajs.

vi fixar det här <3

2010-06-09 @ 21:56:43
URL: http://norththin.blogg.se/
Postat av: J

Har precis hittat din blogg. Lite nyfiken på vikt och längd :)

2010-07-04 @ 23:47:46
URL: http://prettyskinny.blogg.se/
Postat av: allis

det där var det absolut bästa man kan äta för att bli tjock! Du måste äta mer om du vill bli smalare!

2011-01-16 @ 14:54:42
Postat av: Frida

Jag tycker att du är duktig. Jag har försökt att inte äta under dagarna men det funkar inte, framför allt när min sambo direkt märker på mitt humör när jag inte ätit. Jag älskar mat, hur ska jag kunna sluta äta? Jag vill gå ner 5-8 kg men vet inte om jag någonsin kommer att lyckas...Har du något tips?

2011-01-24 @ 16:21:50
URL: http://fridisenc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0